במה עוזר הדלקן?

אם הגעתם לכאן, יכול להיות שאתם מתלבטים אם להעניק לעובדים שלכם את האפשרות לתדלק את רכבי החברה באמצעות דלקן או שאולי אתם העובדים שמתלבטים אם לקבל את ההצעה המפתה – להגיע למקום העבודה באמצעות רכב עם דלקן. זה לא משנה באיזה צד אתם, העיקר שאתם כאן. כי בשורות הבאות תקבלו את כל המידע שיאפשר לכם לדעת במה עוזר הדלקן או במילים אחרות – מהם היתרונות שלו. הישארו אתנו ותגלו.

 

היתרון הראשון לשימוש בדלקן – מקסימום נוחות

השימוש בדלקן לא מצריך מבעל הרכב להוציא בכל פעם את כרטיס האשראי או המזומן כדי לשלם עבור ביצוע התדלוק. כך שדלקן מאפשר מקסימום נוחות. אם לא די בכך, תדלוק הרכב בתחנות הייעודיות באמצעות שירות מלא יאפשר לבעל הרכב להישאר ברכבו מבלי לצאת ממנו כלל. שכן, המתדלק יכול פשוט לחבר את פיית התדלוק אל הרכב ולהוציאה מהמקום. אין צורך בביצוע פעולות נוספות במהלך התדלוק.

 

היתרון השני לשימוש בדלקן – מעקב ובקרה

במהלך התדלוק בתחנות הדלק, התחנה קוראת את ההתקן שנמצא בתוך הרכב. כך שבעצם, נוצר זיהוי מהיר שמזין את פרטי בעל הרכב במערכת. נתוני תדלוק אלו מועברים בדרך כלל מידי חודש אל בעל הרכב ובהם ניתן לראות את הפרטים הבאים:

  • תאריך התדלוק
  • שעת התדלוק
  • מקום התדלוק

כך שבעצם מתאפשר לבעל הרכב לערוך מעקב ובקרה אחר התדלוקים שביצע באמצעות הדלקן. ראוי לציין כי מדובר בשירות דלקן ללקוחות עסקיים שמתאים לבעלי חברות או ארגונים קטנים וגדולים כאחד.

 

היתרון השלישי לשימוש בדלקן – מניעת טעויות

לא פעם אנחנו שומעים על אנשים שתידלקו בטעות את רכבם באמצעות סוג דלק שאינו תואם כלל. שימוש בדלקן מאפשר לבעל הרכב להיות בטוח שהוא מתדלק עם הדלק הנכון עבור הרכב שלו. שכן, הדלקן יכול לזהות את סוג המוצר שמתאים לרכב בעת ההזמנה של אמצעי התדלוק ולהתריע במידה ונבחר סוג דלק שאינו תואם לרכב. הדבר יכול למנוע אי נעימויות ותקלות ברכבים.

 

רגע לפני סיום –  בואו נסכם במה עוזר הדלקן?

עכשיו ידוע לכם שהדלקן עוזר ב- 3 דברים עיקריים:

  1. נוחות התדלוק
  2. מעקב ובקרה אחר תאריכי, שעות ומיקומי התדלוק
  3. מניעת טעויות של תדלוק עם דלק שאינו מתאים לסוג הרכב

מדובר ביתרונות חשובים מאוד שיכולים לשנות את חיי בעלי הרכבים מקצה לקצה. בתור אנשים שנוהגים עם דלקן מעל לעשור, אנו מוכרחים לומר שהחיים שלנו מתחלקים ל – 2, לפני השימוש בדלקן ולאחריו. אם אתם תוהים מדוע, הסיבה היא, בגלל שמדובר במוצר שמאפשר להתנהל הרבה יותר בקלות. אנחנו ממש לא יודעים איך הסתדרנו בלעדיו.

 

לסיכום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת במה עוזר הדלקן. כך שכעת, כשאתם יודעים את כל היתרונות שלו, נותר לכם רק להחליט אם אתם מעוניינים לשנות את החיים שלכם לטובה או שלא.

בדיקת רכב ה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מכוניות איטלקיות
רכב
מה היתרונות של רכבים איטלקיים?

הרכבים האיטלקיים מתאפיינים באיכות וחוש עיצובי מפותח. כאשר מתכננים רכב באיטליה, הם לוקחים בחשבון לא רק את היכולת הטכנית של הרכב, אלא גם את האסתטיקה שלו. התשוקה ליצירת מוצרים שמשלבים

רכב לאחר תאונה
רכב
מתי כדאי לשלוח את הרכב לפירוק?

שליחה של הרכב לפירוק היא צעד שלא תמיד נעים לנו לבצע. הרכב שהיה איתנו שנים רבות הולך לרדת מהכביש, ואנחנו מנסים לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי להשאיר אותו בתנועה.

מוכר רכבים
רכב
עלויות נלוות ברכישת רכב חדש או משומש

כל מוצר שתרכשו מהמדף יהיה מלווה בתשלומי מיסים מסוימים, לפעמים גם תצטרכו להוסיף עלויות נוספות על כל מיני פיצ'רים. בעולם הרכב זה לא שונה בהרבה, והנה ריכזנו עבורכם את כל