ביטוחים שחשוב להכיר כעסק עצמאי

עבודה כעסק עצמאית מצריכה יכולות רבות. הבעיה היא שבעלי עסק עצמאי לא תמיד זוכרים את הביטוחים העשויים להגן עליהם בשעת משבר ולכן ריכזנו כאן את הביטוחים שבתור בעלי עסק עצמאי חשוב שתכירו. בתור שכירים לא תצטרכו להכיר את עולם המושגים הבא, אך בתור עצמאים, חוסר ידיעה עלול להוביל לכם הפסד שניתן למנוע. אז אילו ביטוחים חשובים לבעלי עסקים עצמאיים?

 

ביטוח פנסיה

עצמאיים צריכים להפריש לעצמם לקופת הפנסיה. אין בוס שיעשה זאת עבורם וכך הם אלו שאחראיים על כך. ולכן עצמאיים צריכים להפריש מידי חודש לקופת הפנסיה. ההפרשה לפנסיה מוכרת במס והיא יכולה לזכות או לנכות את המפריש ממס. כדי לבחור קופת פנסיה משתלמת חשוב להכיר את הנתונים ולערוך השוואת ביטוחים באמצעות אנשי מקצוע.

 

קרן השתלמות

קופת קרן השתלמות היא לא ביטוח אבל היא בהחלט משתלמת. מדובר במעין חיסכון שהעובד מפריד לקופה. כספי החיסכון מושקעים על ידי חברת הביטוח וכך הם צוברים רווחים שיהיו פטורים ממס אם הם ימשכו כאשר הכספים יהיו נזילים.

 

ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח זה מכסה מקרים בהם העובד לא יכול להשתכר בכוחות עצמו בעקבות מצבים בריאותיים. ביטוח זה מצריך תקופת אכשרה והוא מבטח את גובה ההכנסה המבוטחת בלבד. חשוב להתייעץ עם סוכן ביטוח לפני רכישת ביטוח זה.

 

ביטוח תכולה

אם העסק שלכם כולל תכולה יקרה כמו ציוד או סחורה, חשוב שתמגנו את עצמכם מפני נזקים כמו שריפה או גניבה וכך תירכשו ביטוח תכולה שיבטח אתכם מפני נזק שעלול להיגרם לתכולה. ביטוח זה הציל בעלי עסקים רבים מהתמוטטות כלכלית.

 

ביטוח חבות מעביד

אם אתם מעסיקים עובדים, חלה עליכם חובה לבטח את העובדים שלכם בכל הביטוחים הנדרשים על פי חוק. אל תפעלו לבד, תנו לאנשי המקצוע לסייע לכם בכך. כאשר מנסים לחסוך בביטוחי עובדים, העובדים יכולים לתבוע את המעסיק ולפתוח בתביעה.

 

ביטוח אחריות מוצר

עסקים המייצרים מוצרים חשופים לתביעות שמוצרים שלהם עלולים לגרום לצד שלישי. ביטוח זה מכסה עלויות תביעות שכאלו.

 

ביטוח רכב

עסק המחזיק רכבים מחויב להחזיק גם בביטוחי רכב. כל רכב מחויב בביטוח רכב חובה. חשוב שכל נהג רכב יהיה מבוטח כדי שהביטוחים יהיו תקפים. אם אתם קולטים עובד נהג חדש, יהיה עליכם לזכור לעדכן גם את פרטיו בפרטי הפוליסה.

 

ביטוח מבנה

אם אתם מנהלים את העסק ממבנה חיצוני, תצטרכו לבטח את המבנה מפני נזקים אפשריים עמו נזקי טבע, רעידת אדמה, שריפה או אפילו פריצה.

 

לסיכום

יש לא מעט ביטוחים שכל בעל עסק חייב להכיר. לא כל עסק יצטרך את כל הביטוחים והדבר הנכון יהיה להתאים את אופי הביטוחים לאופי העסק. כי עסק שלא מחזיק בציוד יקר ערך, לא יצטרך ביטוח תכולה… וזו רק דוגמא כמובן.

עֵסֶק

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עֵסֶק
עסקים
מה זה אופיס 365 ולמה הוא מומלץ לעסק שלך?

מה זה אופיס 365 לעסקים? אופיס 365 לעסקים הוא חבילת תוכנות מבית מיקרוסופט המציעה מגוון רחב של כלים ושירותים המאפשרים לעסקים מכל הגדלים לעבוד בצורה יעילה ופרודוקטיבית יותר. החבילה כוללת

פרסום ממומן בטיקטוק
עסקים
הגדלת החשיפה של העסק בעזרת טיקטוק

מומחים בתחום הדיגיטל יודעים שניתן להגדיל את החשיפה של העסק תוך שימוש בפלטפורמות שונות. אנחנו די חדשים בתחום, כך שהכרנו בעבודה זו לא מזמן ולא ידענו בדיוק איך היא באה

מקדמי אתרים
עסקים
שלושה טיפים למקדמי אתרים

בחרתם לעסוק בקידום אתרים? נפלא! כדי להצליח ולשגשג בתחום חשוב להמשיך לשכלל ולהעמיק את הידע שרכשתם ולהפיק ממנו את המירב. באתר הבית של עשהאל דרייר תוכלו ליהנות ממדריכים מקצועיים וקורסי

אוטומציה תעשייתית
עסקים
הכל על אוטומציה תעשייתית

בשנים האחרונות, עולם התעשייה חווה התפתחות טכנולוגית משמעותית, מה שמאפשר להעביר לא מעט משימות שפעם היינו מבצעים בכוחות עצמנו לידיים של מכונות משוכללות. המעבר הזה מכונה אוטומציה תעשייתית, ובתור מי

בוררות עסקית
עסקים
האם כדאי לנהל גישור במוסד לבוררות עסקית?

בתקופה האחרונה אנו עדים לשיח ער שנוגע בעיקר להליכי בוררות עסקית. הדבר בא לידי ביטוי כנראה בעקבות הליך גישור שאירע בין שני עסקים גדולים ומוכרים מאוד בתעשייה. שכן, אנו שומעים