אילו פרמטרים יקבעו את בחירת נעלי צעד ראשון לתינוק שלכם?

הצעדים הראשונים של כל תינוק הם חוויה מרגשת הן עבור התינוק ובמיוחד עבור ההורים, שכן היא מסמלת  צעד משמעותי בהתפתחותו של התינוק לאדם עצמאי המסוגל לנוע בכוחות עצמו. עם זאת, בחירה של נעלי צעד ראשון לתינוק עשויה להיות חוויה מבלבלת ומתסכלת מאוד עבור הורים צעירים בעקבות המבחר העצום הקיים כיום בשוק. בשביל לעשות לכם קצת סדר בבלאגן? סיכמנו עבורכם את כל הפרמטרים החשובים שתרצו שיהיו בנעלי הצעד ראשון של התינוק שלכם לפני הקניה.

 

מה זה נעלי צעד ראשון?

ראשית, נרצה להסביר למי מכם שעוד לא מכירים את המושג – נעלי צעד ראשון לתינוק הן בעצם הנעליים הראשונות המותאמות להליכה אותן ילבשו התינוק או התינוקת שלכם. ברוב המקרים, זוג הנעליים הראשונות אותן רוכשים לתינוק עשויות מבד שנועד לחמם את כפות הרגליים, ואינן מותאמות להליכה.

ככלל, ההמלצה של רופאי הילדים היא לאפשר לעשות את צעדיהם הראשונים כשהם יחפים מתי שרק אפשר, כיוון שהליכה יחפה היא הדרך הטבעית והנכונה ביותר עבור תינוקות ללמוד ללכת, ובנוסף היא מפתחת שרירים באזור כף הרגל החיוניים להתפתחותו התקינה של התינוק.

אז מתי נרצה לתת לתינוק שלנו לנעול נעלי צעד ראשון? בגדול, בכל מקום בו הקרקע אינה מותאמת להליכה יחפה, בין אם זה מדרכה בחוץ או מקום בו אתם לא בטוחים שאין בהם עצמים חדים שעלולים לפצוע את כף הרגל של התינוק שלכם.

 

איך נדע איזו נעל לקנות?

בכדי לעזור לכם לבחור את נעלי הצעד ראשון האיכותיות והנכונות ביותר עבור התינוק שלכם, ריכזנו את הפרמטרים החשובים ביותר:

מידה:

בחירה של המידה הנכונה היא ככל הנראה בין הפרמטרים הקריטיים ביותר לבחירת נעליים בכלל, ונעלי צעד ראשון בפרט. כידוע, תינוקות גדלים בקצב מהיר במיוחד במהלך החודשים הראשונים לחייהם, לכן מומלץ למדוד את כפות הרגליים של התינוק שלכם טרם הקניה. כדאי להשאיר מרווח של כשני סנטימטרים בין הנעל לכף הרגל על ידי הבדיקה הידועה בכפות הרגליים, כך שתהיה אחיזה מספקת למנוע החלקות אך גם חופש תנועה לאצבעות הרגליים.

 

נעל סגורה:

השתדלו להימנע מסנדלים וכפכפים עבור התינוק שלכם לפחות בהתחלה, כיוון שבמהלך הצעדים הראשונים, תינוקות נוטים למעוד וליפול לא מעט, כך שנעל סגורה תספק את האחיזה הטובה ביותר, וכן תגן על הרגליים של התינוק מפני פציעות מיותרות.

 

סוליה:

סוליה איכותית של נעלי צעד ראשון צריכות לענות על כמה תנאים. ראשית, על הסוליה להיות מספיק גמישה על מנת לאפשר תנועה מרבית של כף הרגל. שנית, הסוליה צריכה להיות מחוספסת מספיק בכדי למנוע החלקות. ולבסוף, על הסוליה להיות מספיק קשיחה ולהגן על אזורי העקב וכפות הרגליים מפני חפצים.

מרבית נעלי הצעד הראשון מגיעות עם ריפוד התורם לנוחות הנעל, אך גם זה וגם עיצוב הנעל הם עניין של העדפה אישית.

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איך בוחרים את סוג ההחלקה לשיער
אופנה
איך בוחרים את סוג ההחלקה לשיער?

החלקת שיער היא אפשרות פופולרית במיוחד עבור אנשים עם שיער מתולתל, גלי ומקורזל. אמנם קיימות מגוון שיטות זמינות, אך בחירת הסוג הנכון של החלקה לשיער יכולה להיות מסובכת. להלן מספר

הלבשה תחתונה
אופנה
איפה כדאי לקנות הלבשה תחתונה איכותית?

כאשר מדובר ברכישת הלבשה תחתונה איכותית, עלייך לוודא שאת מקבלת את התמורה הטובה ביותר לכספך. אבל עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות קשה לקבוע היכן כדאי לקנות

איך בוחרים מידות לחולצות לילדים?
אופנה
איך בוחרים מידות לחולצות לילדים?

קניית חולצות לילדים, יכולה להיות אתגר לא פשוט. מאחר והילדים שלנו הולכים וגדלים בכל יום שעובר, אנו תמיד נעדיף לקנות חולצות מעט גדולות יותר ,כדי שיספיקו לכל השנה ולא יהפכו

משקף על החול
אופנה
הטרנדים החמים שאתם חייבים להכיר לקיץ הבא

משקפי שמש משמשות אותנו לכל עונות השנה, אך העונה החמה ביותר (תרתי משמע) היא עונת הקיץ. אחרי חורף ארוך, כולנו רוצים לספוג שמש וללכת בהנאה באוויר החמים בחוץ. האקלים הישראלי