כיצד משבצים את היהלומים על צמידי טניס?

צמידי הטניס הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהמראה של נשים רבות ברחבי הארץ והעולם. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק פרטים מעמיקים אודותיו, כדי לאפשר למתעניינים להכיר בו מקרוב. במדריכים הקודמים שעסקו בנושא, יצאנו לבדוק איך מכינים אותו ומהו סוג היהלומים שמשתמשים בהם בדרך כלל בצמיד זה. הפעם יצאנו במטרה לברר איך משבצים את היהלומים על הצמיד וחזרנו עם כל התשובות המעניינות.

 

יש כמה דרכים עיקריות לשיבוץ היהלומים על צמידי טניס

כשיצאנו לדרך, חשבנו שנמצא דרך אחת ויחידה באמצעותה משבצים את היהלומים על צמידי הטניס. ככל שהזמן עבר, הבנו שכל חברה בוחרת לשבץ את היהלומים בדרך אחרת. ראוי לציין כי אופן השיבוץ משפיע בסופו של דבר על הפרמטרים הבאים:

  • העיצוב הסופי של הצמיד
  • האיכות שלו
  • החוזק של היהלומים

אם אתם מתכננים לקנות בקרוב צמיד טניס, כדאי שתכירו מקרוב את סוגי השיבוץ השונים. כך תוכלו לבחור בעיצוב המתאים ביותר ובצמיד שיחזיק מעמד לזמן ממושך.

צמידי טניס

סוג השיבוץ ה – 1 שנפוץ בצמידי טניס: שיבוץ מילואה

גילינו כי הטכניקה העתיקה ביותר והנפוצה שנעשה בה שימוש תדיר בעת עיצוב צמידי טניס היא שיבוץ המילואה. אם טרם שמעתם על שיטה זו, כדאי שתדעו שמדובר בשיבוץ שמתקיים לא פעם גם בטבעות יהלום. מעצבי התכשיטים מקיפים בעצם את היהלום עם רצועת מתכת דקה ושטוחה. רצועה זו מחזיקה את היהלום היטב ומהדקת אותו למקומו. ראוי לציין כי מדובר בשיטה האיכותית ביותר, בגלל שהיא מצמידה את היהלום באופן מיטבי אל הצמיד ומונעת ממנו ליפול.

 

סוג השיבוץ ה – 2 שנפוץ בצמידי טניס: שיבוץ מסילה

השיבוץ השני והנפוץ גם כן הוא שיבוץ מסילה. מדובר בעצם בשיבוץ שבמהלכו מציבים בשורה כמה יהלומים, אחד אחרי השני. במרבית המקרים מדובר ביהלומים שגודלם זהה. מעצבי התכשיטים מקבעים את היהלומים אל המקום שלהם באמצעות תומכות שנמצאות מכל צד של היהלום. שיטה זו נחשבת גם כן לטובה ואיכותית.

צמידי טניס

בחירה בצמיד טניס בעל שיבוץ איכותי – הבחירה הנכונה ביותר

חשוב מאוד לציין בפניכם כי יש לבחור בצמיד טניס בעל שיבוץ איכותי ביותר. בחירה שכזו תאפשר לכם להיות בטוחים כי הצמיד ישמש אתכם לאורך זמן וישמור על היהלומים במקומם. אם אינכם יודעים איך לזהות את השיבוצים שצוינו לעיל, כדאי שתדעו כי תמיד ניתן לפנות אל מומחים בתחום או אל נציג מטעם החנות שבה אתם מתכננים לקנות את הצמיד. הם יציינו בפניכם את אופן השיבוץ של הצמיד הנבחר ויוכלו לומר לכם אם מדובר בשיבוץ שמתאים לכם או שלא.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת על אופן שיבוץ היהלומים של צמידי טניס. בשלב זה יש לכם את כל הפרטים הדרושים, כך שעליכם פשוט לצאת ולבחור בצמיד הטניס בעל השיבוץ האיכותי ביותר.

צמידי טניס

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
טבעת אירוסין
תכשיטים
דגשים בבחירת טבעת אירוסין

אתה כבר יודע עם מי אתה רוצה לבלות את חייך ומתכונן לקראת ההצעה המרגשת? נהדר, אבל לפני ההצעה, יש הוצאה – מה הם הדברים אליהם חשוב לשים לב במסע אחר

תכשיטים
כמה זמן אחריות יש לטבעות יהלום?

אם אתם מתכוונים לרכוש טבעות יהלום, דעו לכם כי נושא האחריות יכול להיות מאוד גמיש. כלומר ישנן חנויות שיציעו אחריות מאוד קצרה ואחרות יכולות לספק אחריות לעשרות שנים. הדבר יהיה

שמירה על תכשיט
תכשיטים
מהי הדרך הטובה לשמור על תכשיט

רכישת תכשיטים היא, ללא ספק, אחת הדרכים היותר נכונות לשמור על ערך הכסף. גברים רוכשים לנשותיהם תכשיטים דרך קבע. לכל אורך ההיסטוריה הוכח כי הפריטים ששמרו על הערך שלהם יותר

טבעת יהלומים
תכשיטים
יתרונות תכשיט מקורי אל מול מזויף

רכישה של תכשיט היא רכישה משמעותית אשר בגינה יש לשלם סכום לא מועט. לכן, רבים מאיתנו שוקלים לרכוש תכשיטים מזויפים, וזאת לאור המחיר הנמוך שלהם. יחד עם זאת, יש יתרונות