אילו כלי גידול צריך על מנת לבצע גידול הידרופוני?

מעוניינים להתחיל לגדל ירקות או פרחים באופן הידרופוני? יותר ממוזמנים! כדי להצטרף למשפחת המגדלים ההידרופוניים כדאי לדעת כמה דברים על גידול הידרופוני.

למשל, אילו כלים הוא דורש. הידרוסטאר מזמינה אתכם למדריך מפורט ומקיף.

 

מערכת אוסמוזה

אוסמוזה היא תהליך של פעפוע, שבו חומר ממיס (למשל, מים) עובר דרך קרום בררני בין שתי תמיסות. הקרום קרוי "ממברנה". החומרים המומסים אינם יכולים לעבור דרך הממברנה.

בתהליך אוסמוזה הפוכה מתבצע פעפוע הפוך: רק החומרים המומסים עוברים דרך הממברנה, ולא הממס (החומר הממיס, או המים במקרה שלנו).

תהליך אוסמוזה הפוכה משמש בעיקר לזיקוק מים. גם בעולם הגינון ההידרופוני משתמשים בתהליך הזה כדי לטהר את מי ההשקיה של הצמח. עם מערכת אוסמוזה טובה, אתם יכולים להיות רגועים שהמים שאותם שותים הצמחים שלכם נקיים מחיידקים, ווירוסים, כימיקלים, מלחים, גזים רעילים ותרכובות כלור.

מערכת האוסמוזה ההפוכה של הידרוסטאר מצטיינת ביכולת להפיק 200 ליטר של תמיסת השקיה ל-24 שעות!

דרגת הטיהור של המים גבוהה במיוחד, כאשר מערכת האוסמוזה ההפוכה של הידרוסטאר לא מסתפקת בממברנה וכוללת גם 2 סנני פחם וסנן PP.

 

הידרוטון

מצע הגידול האולטימטיבי בגינון הידרופוני, ששומר על מרקם סביבתי עדין במיוחד לשורשים: הידרוטון. מדובר בכדורים קטנים העשויים חרסית (סוג של חימר). הכדורים עוברים התפחה בחימום. הם מקבלים צורה דמוית פופקורן ומרקם ספוגי מלא נקבוביות, שמלאות אוויר. הידרוטון שומר על זרימת חמצן עשירה באזור השורשים, מונע דחיסות, ומאפשר אחיזת לחות גבוהה.

ההידרוטון מושלם לשימוש במערכות WILMA. כדורי ההידרוטון של הידרוסטאר הם רב פעמיים, מה שהופך את המחיר שלהם לאטרקטיבי במיוחד.

 

טרימר חשמלי

טרימר חשמלי הוא דרך נוספת לחסוך במאמץ, ולשמור על מקסימום תוצאות. טרימר חשמלי שומר לכם על שטח הגידול ההידרופוני נקי. כפי שמעיד עליו הכינוי "קוצץ קנטים", אכן הטרימר קוצץ שאריות לא רצויות, מכסח עשבים שוטים ומשאיר לכם רק את הצמח הנקי, האיכותי והחי שאתם רוצים.

הפעלה של טרימר חשמלי של הידרוסטאר היא קלה ופשוטה, וחוסכת שעות עבודה ארוכות בהשוואה לעבודה עם מספריים… התוצאות מקסימליות. הטרימר שומר על הצמחייה יפה!

קונטרול – הדברה

 

בגינון הידרופוני, זה מוצר ההדברה היחיד שלכם: קונטרול, חומר ההדברה של הידרוסטאר. תרשמו לפניכם!

מדובר בחומר שמשלב הדברה קטלנית ומיידית של פרעושים וחרקים מזיקים, תוך מינימום רעילות והזקה לצמחייה. הקונטרול מתאים לצמחים הידרופוניים ואינו משאיר "מזכרת" של ריח או צריבות. נוסף לכל, מדובר בחומר חסכוני במיוחד, ש-10 מ"ל ממנו מספיקים לליטר מים!

השפעת הקונטרול נותרת לזמן ארוך, מרחיקה חרקים ומזיקים פוטנציאליים.

גידול הידרופוני הוא יעיל וחסכני. אין צורך להשקיע מאמץ רב, שירות הדברה יקר או אפילו כלי גידול יקרים. המחירים נגישים, כלי הגידול הם רב פעמיים ויעילים, וכשמדובר בהידרוסטאר – אתם תראו שהם גם יחזיקו שנים. לפרטים כנסו: hydrostar.co.il.

דשן

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מסגרת
צרכנות
3 דרכים יצירתיות למסגור תמונה לטווח הארוך

תמונות הם בין הפריטים היחידים שיכולים לעורר בנו רגש רק מעצם הצפייה בהם. התמונות מזכירות לנו אירועים מכוננים מהעבר, כמו ריצת מרתון, סיום תואר או החתונה עם בן הזוג שלנו,

שערות במכונה
צרכנות
איך לבחור מכונת גילוח איכותית ומדויקת

בחירת מכונת גילוח שתתאים לכם אולי תהיה אחת הפועלות החשובות ביותר שתעשו השנה. מה לעשות שאם חשוב לכם איך הזקן שלכם נראה חשוב שיהיה לכם מכונת גילוח טובה. במיוחד אם

תינוק
צרכנות
5 רעיונות למתנות להורים טריים

אין ספק שלידה של תינוק חדש היא מהאירועים המיוחדים והמשמחים ביותר בחיים. עבור הורים טריים, החוויה המשמחת עשויה להיות לא פשוטה בכלל, לכן חשוב לתת להם את כל התמיכה והעזרה

דלק ראשית
צרכנות
איפה נמצא הדלק הזול בעולם

אם אי פעם שקלתם לבצע רה-לוקיישן בגלל המחירים על מוצרים בארץ, השורות הבאות רק יגבירו לכם את החשק. אנחנו מדברים אתכם על מדינות שבהן ניתן לרכוש ליטר דלק בעלות של