איך תדעו שבחרתם בחברת ניקיון רצינית וטובה למשרד

אחרי שניסיתם מגוון אפשרויות, הבנתם לבסוף שלנקות את המשרד שלכם, זו מטלה שכדאי להשאיר למקצוענים.

החלטתם לפנות לחברה שמתמחה בתחום. ברכותינו.

אבל איך יודעים אל מי לפנות? איך יודעים כיצד לבחור בין היצע הקיים ומה הדברים שמוטב לשים דגש עליהם בבחירה שלנו?

אל דאגה, יש לנו את כל התשובות, בכתבה שלפניכם.

 

 איפה מחפשים חברת ניקיון למשרד?

הרי אנחנו רוצים לא סתם חברת ניקיון אלא חברת ניקיון מומלצת. אז עומדות בפניכם שתי אפשרויות. הראשונה והעממית, זה שיטת מפה לאוזן, אם אתם מכירים משרד שמשתמש בשירותיהן של חברת ניקיון מקצועית, כדאי להתעניין ולבדוק באיזה חברה מדובר, האם החברה עומדת בהתחייבותיה ומה רמת שביעות הרצון של המשרד מהשירות.

הדרך השנייה, היא של חיפוש מכוון ברשת וקריאת המלצות או תגובות של לקוחות הקודמים. חשוב לזכור, שאל לנו לצפות מכל התגובות להיות אך ורק חיוביות. לפעמים גם דברים קטנים, כמו זה שהמזכירה במשרד לא שמע את בוקר טוב השקט מדי של עובד הניקיון, יכולים לגרור תגובה אוהדת פחות. תתעמקו בנושא.

 

 איך בוחרים חברת ניקיון מבין האופציות שמצאנו?

משווים בין ההצעות שקיבלנו מכמה חברות ניקיון מקצועיות ובודקים מה כדאי לנו יותר. החישוב לא אמור להסתכם רק בעניין העלות, למרות שיש לו משקל רציני.

דברים נוספים, חשובים לא פחות זה לבדוק האם כל הציוד הנדרש עומד לרשות החברה, מספר האנשים שיגיעו לטפל במשרד, כמות הזמן שיצריך הניקיון ואיכות החומרים שישתמשו בהם. חשוב לקבל הצעות ממספר חברות ולא להסתפק רק בהצעה אחת.

 

 דברים לשים לב אליהם בבחירה שלנו

הוותק של החברה, כמות הזמן שהיא נמצאת בשוק והמוניטין שלה, שחשובים מאין כמותם. חברה טובה חייבת לעמוד בהתחייבותיה, הן מבחינת זמן ביצוע המשימה והן מבחינת טיב השירות שלה.

 

 עלות שירות ניקיון המשרד

העלות יכולה להיות שונה מחברה לחברה ומהדיל שיציעו לכם. האם מדובר בהזמנה חד פעמית או שאתם מעוניינים לעבוד איתם לאורך הזמן? המשרד מורכב משלושה חדרים קטנים או 16 חדרים גדולים? כל זה משפיע על המחיר, שיכול לנוע בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים לניקיון חד פעמי.

 

 ולסיכום – תיאום ציפיות עושים לפני ההסכם

נניח ויש לכם כתם קטן ועיקש באיזו פינה של המשרד ואתם לא באמת זוכרים כיצד הוא נוצר. ניסיתם כבר את הכל והוא עדיין נשאר ואתם ממש מצפים שחברת ניקיון תטפל לכם בזה. אז זהו, שלא תמיד זה אפשרי. לעיתים לא משנה איזה חומרים יש ברשות החברה, הכתם יישאר עדיין במקומו. אז לפני שחותמים על הסכם שירות, מוודאים שכל הציפיות שלכם נאמרו בקול רם וקיבלתם הערכה מציאותית של מה אפשרי ומה לא, מבחינת הניקיון.

הכתבה הייתה שימושית לכם? נפלא.

ניקוי כיור

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איחוד האמירויות ראשית
עוד באתר
9 המקומות היפים ביותר באיחוד האמירויות

הסכם השלום הנחתם בין ישראל לאיחוד האמירויות, הפך את איחוד האמירויות ליעד מבוקש. איחוד האמירויות מורכב מ – 7 אמירויות, ביניהן דובאי ואבו דאבי, שהפכו פופולריות ביותר בקרב מבקרים. איחוד

כסף מזומן
עוד באתר
כפל ביטוחי – למה כדאי להמנע?

כיצד הייתם מגיבים, אם הייתם שומעים שבשנה האחרונה, שילמתם על שירותי האינטרנט שלכם למספר חברות שונות? וגם על שירותי הטלוויזיה. יודעים מה? אתם גם תשלמו פעמיים על כל חולצה או

אשת מיתוג
עוד באתר
איך לבחור סטודיו למיתוג העסק שלכם?

מיתוג עסקי הוא תהליך חשוב ולא פשוט בהתפתחות כל עסק או חברה. כדי לעשות את התהליך הזה כמו שצריך, עלינו לבחור סטודיו שיידע לבנות עבורנו תוכנית שמותאמת אלינו ולא מומלץ

הגברה
טיפים שטוב לדעת
סטנדאפיסט ליום הולדת

ארגון מסיבת יום הולדת הוא ללא ספק אחת המשימות המאתגרות ביותר. בכל גיל ועבור על מי שחוגג יום הולדת. אם ארגון ימי הולדת לילדים לבני נוער הוא משימה מורכבת, הרי