איך מתנות ממותגות ואיכותיות משפיעות על העובדים שלכם?

אומרים שהמעסיקים בעולם מתחלקים ל – 2. אלו שמעניקים לעובדים שלהם מתנות ממותגות בשביל לסמן לעצמם וי על המטלה ואלו שעושים זאת מתוך חיבור לעובדים שלהם, כדי לגרום להם לעבוד בנוח וליהנות ממקום העבודה. יצאנו לבדוק את העניין לעומק ושאלנו עובדים בחברות שונות איך מתנות ממותגות משפיעות עליהם. תישארו אתנו ותגלו את התשובות המסקרנות לשאלה זו.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

אתם כבר יודעים שהסתייענו בעובדים מחברות שונות אך המידע הזה אינו מספיק. שכן, אנחנו צריכים להיות שקופים עמכם ולשתף אתכם בהליך המחקר שערכנו מאחורי הקלעים. אז נספר לכם שפרסמנו סקר ברשתות החברתיות והגענו על עובדים שעוסקים בתחומים הבאים:

  • רפואה
  • עריכת דין
  • מזכירות
  • חינוך
  • תפעול
  • הובלה וכו'

שאלנו אותם את השאלה שנכתבה בכותרת וקיבלנו כמה תשובות שהראו לנו איך מתנות ממותגות ואיכותיות משפיעות עליהם. הנה כמה מהתשובות הבולטות שקיבלנו:

 

תשובה מספר 1 –  מתנות ממותגות איכותיות מאפשרות לי לעבוד יותר טוב

אלירן, שם בדוי, עובד כמתמחה במשרד עורכי דין בירושלים. לדבריו, כשהמעסיק שלו מוסר מתנות ממותגות לעובדים הוא יודע שמדובר במתנות איכותיות שישמשו אותו ואת שאר העובדים. הוא ציין בפנינו שלאחרונה, לקראת הקיץ, הם קיבלו בקבוק שומר קור. לדבריו, הבקבוק מאפשר לו לעבוד באפקטיביות. שכן, במקום לקום מספר פעמים אל המטבח בשביל למזוג כוס מים ולחזור למשרד, הוא נשאר במקומו ולוגם מים קרים ומרעננים ישר מהבקבוק.

 

תשובה מספר 2 – מתנות ממותגות איכותיות שומרות עלינו

שירלי עובדת כסייעת בגן פרטי בתל אביב. לדבריה, היא מרבית היום נמצאת עם הילדים בחוץ. המעסיקה שלה, מסרה לה ממש לאחרונה, מתנה ממותגת איכותית. מדובר בכובע מצחייה שמאפשר לשירלי לצאת עם הילדים לחצר מבלי להישרף בעור הפנים ולקבל מכת חום.

 

תשובה מספר 3 – מתנות ממותגות איכותיות מרימות לנו את המצב רוח

עומר עובד כבר כמעט עשור בתחום ההיי טק. לדבריו, הוא נמצא חלק מהזמן בבית וחלק מהזמן במשרדים. כך שבעצם, הוא מוצא את עצמו לוקח את המחשב הנייד שלו בתוך קייס נפרד והולך איתו ברחבי תל אביב. המשרדים של החברה שלו נמצאים בדרום תל אביב, אזור שידוע כמוכה גניבות.

כך שעומר טוען שבמשך תקופה הוא היה מחזיק את המחשב חזק בתקווה שלא ייחטף לו מהיד. המעסיק ששמע את זה, מיד ביצע רכישה כוללת לכל העובדים של תיק מעוצב שמתאים לאחסון של מחשב ניד. מאז עומר מסתובב בנוחות ברחבי העיר. לדבריו, המתנה הממותגת הזו הרימה לו את המצב רוח וגרמה לו להבין שרואים אותו ואת הצרכים שלו במקום העבודה.

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן המידע שאפשר לכם לדעת מה מתנות ממותגות איכותיות עושות לעובדים שלכם. אז קדימה, אל תחכו ותפנקו את העובדים שלכם.

מתנות איכותיות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ארבע מתנות שוות לאישה
מתנות
ארבע מתנות שוות לאישה

בחירת המתנה המושלמת לאישה, יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם אינכם בטוחים מה היא אוהבת או צריכה. עם זאת, ישנן מתנות מסוימות שזוכות להערכה אוניברסלית ויכולות לגרום לכל אישה

שי
מתנות
מתנות קטנות לילדים בחג

מתנות קטנות עם כוונות גדולות. עם כל ההכנות לקראת החג, הקניות, התכנונים, המתכונים והמאכלים המיוחדים, לפעמים הילדים קצת נשכחים. אנחנו קונים מתנות לבני הזוג, להורים, לאחים ולגננות, אבל לילדים נראה