איך מכינים נרות ריחניים?

כולנו אוהבים להדליק נרות ריחניים בבית במצבים שונים, כאשר כל אחד בוחר את הנר עם הריח האהוב עליו ביותר. המדריך הנוכחי יאפשר לכל אחד ואחת מכם להכין את הנר המתאים לחוש הריח באופן אישי. הישארו כאן ותגלו איך תוכלו להכין נרות עם ניחוח מדהים.

 

אלה החומרים שתצטרכו להכין מראש

אם יש לכם כמה דקות פנויות ואתם רוצים להכין בעצמכם נר עם ריח נעים, עליכם לבחור באחד מהחומרים הבאים:

  • שעוות דבורים
  • שעוות סויה
  • פרפרין

לאחר שתבחרו את החומר המתאים, תצטרכו להשיג גם את הפריטים הבאים:

  • פתיתי שעווה
  • סבון כלים
  • פתיל לנר
  • שמן אתרי בריח אהוב
  • תבניות ליציקת השעווה (ניתן להשתמש בצנצנת זכוכית או בכוס)

נר

תמיסו את השעווה

בשלב זה אתם יכולים להתחיל בעשייה. נמליץ להמיס את השעווה תחילה באמצעות "בן מארי". מדובר בעצם בשיטה שכוללת 2 סירים. האחד מלא במים ובתוכו מונח הסיר הנוסף שבו מונחת השעווה. חשוב לערבב את השעווה בכל כמה רגעים ולכבות את האש כשזו תימס לחלוטין. רגע לפני שנציג בפניכם את השלב הבא, נציין שתוכלו פשוט לקנות נרות ריחנים קנדל קלאב אם תבינו שההליך אינו מתאים לכם בגלל הלכלוך שנותר אחריו או בעקבות חוסר חשק לבצע אותו במלואו.

 

ערבבו את השעווה עם שאר החומרים

בשלב זה עליכם למזוג כמות מועטה של סבון כלים ושמן אתרי בריח הנבחר לתבנית שבה יונח הנר. נמליץ להשתמש בשמן לבנדר, לימון או תפוז שמפזרים ניחוח נעים ומרגיע בחדרים. מריחת החומרים הללו תבטיח שתוכלו להוציא בהמשך את הנרות מתוך התבנית בקלות. לאחר שתבצעו זאת, תוכלו להניח פתיל שעווה שיעמוד בצורה מאוזן מעל המרכז של התבנית.

עשיתם זאת? מצוין! כעת תצטרכו לתת לשעווה להתקרר מעט עד שהיא תהפוך למוצקה. כשזה יקרה, תוכלו להוציא אותה בעדינות מהתבנית ולקבל את הנר עם הריח האהוב עליכם ביותר.

מערבבים את השעווה

תכירו את השיטה הנוספת להכנת נרות ריחניים

מי מכם שיעדיפו להכין את הנר הריחני בדרך אחרת יכולים פשוט להמיס שעווה קיימת מנר שאין לו ריח מבלי להוציא את השעווה עצמה מהתבנית. ברגע שהשעווה תימס ותהפוך לנוזלית, תוכלו להוסיף את השמן עם הניחוח האהוב עליכם ולייצב את הפתיל. כך תקבלו נר לא סימטרי, אבל ריחני.

 

השורה התחתונה: כל אחד יכול להכין נר ריחני

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את הדרכים שיאפשרו להכין נר ריחני בבית בקלות. עכשיו אתם מכירים בהליך, כך שנותר לכם רק להכין את בקבוק השמן עם הניחוח האהוב עליכם ולהתחיל בהליך. נאחל לכם שתצאו ממדריך זה עם נר מושלם שיספק לכם ריח מרגיע ונעים. זכרו – תמיד תוכלו לקנות נר מוכן בחנות נרות מומלצת, במידה ותגלו שההכנות יסתבכו מסיבה כלשהי.

נרות ריחניים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רישיון
כללי
איך מאמתים רישיון ייבוא בישראל?

כאשר עסקים בישראל עוסקים ביבוא סחורות ממדינות אחרות, אימות רישיון יבוא הוא שלב מכריע בהבטחת העסקאות בהתאם לסטנדרטים והנהלים הכלליים של סחר בינלאומי. תהליך אימות רישיון יבוא כולל מספר שלבים

עולם השידוכים
כללי
האם יש שידוכים גם למעמד הגבוה?

בעידן הדיגיטלי, בו קשרים חברתיים נוצרים בקלות דרך מסכים, עולם השידוכים עובר טרנספורמציה משמעותית. לצד אפליקציות ההיכרויות והאתרים הרבים, משרדי שידוכים ממשיכים לתפקד כשחקן מרכזי בחיפוש אחר אהבה, תוך התמקדות

הבית החיצוני
כללי
5 רעיונות לשיפור המראה החיצוני של הבית

שיפור המראה החיצוני של הבית לא רק מגביר את האטרקטיביות שלו, אלא גם יכול להגדיל משמעותית את ערך השוק שלו ולספק תחושת גאווה וסיפוק לבעלי הבית. בין אם מתכננים למכור

5  דברים שיקלו על פרוייקט השיפוצים של הבנין
כללי
5  דברים שיקלו על פרוייקט השיפוצים של הבנין

שיפוץ בניין, יכול להיות מאמץ מורכב ומאתגר. עם זאת, עם האסטרטגיות והכלים הנכונים, התהליך יכול להפוך להרבה יותר חלק ויעיל. במאמר אינפורמטיבי זה, נציג בפניכם חמישה גורמים מרכזיים שיכולים להפוך

איך לבחור את רופא השיניים המושלם
כללי
איך לבחור את רופא השיניים המושלם

טיפולי שיניים הם חלק ממכלול המאמצים שאנו עושים לשמירה על הבריאות. על מנת לטפל בשיניים כמו שצריך חשוב לא רק לשמור על היגיינת הפה, אלא גם לבחור רופא שיניים מושלם.