הלכה למעשה – איך מבצעים טיפולי השתלת שיער?

כישראלים, קיימים הרבה תחומים בהם אנחנו מצטיינים ברמה בינלאומית, בניהם ניתן למנות גם התקרחות גברית. למעשה, רוב הגברים בישראל יקריחו בשלב כזה או אחר במהלך החיים. אך מה שפעם היה גזרת גורל, השתנה בתכלית, כך שהיום באמצעות השתלת שיער אפשר להחזיר את הבלורית למקום אליו היא שייכת. אז מה זה השתלת שיער? איך זה עובד? מה קורה שם בפועל? כל התשובות בהמשך. 

 

התקרחות גברית

כשמדברים על התקרחות גברית, צריך להבחין בין נשירת שיער טבעית לבין נשירת שיער מוגברת. למעשה, באופן טבעי כל אחד מאבד כ-50 שערות ביום, אך כמות דומה של שיערות גם צומחת מידי יום. בהתקרחות גברית, כמות השיער שנושר גובר משמעותית על כמות השיער שצומח, כך שכמות השיער בראש הולכת ופוחתת. כמו כן, התקרחות יכולה להתרחש באופן מדורג ואיטי, אך גם יכולה להתבצע בפעימות בודדות, כך שביום בהיר לפתע כמות רבה של שיער נושרת. למידע נוסף הכנסו לאתר נותנים בראש.

טיפולי השתלת שיער

השתלת שיער

כאמור, אם פעם קרחת הייתה גזרת גורל, היום קיימים פתרונות יוצאי דופן כשהבולט שבהם הוא השתלת שיער. באופן כללי, השתלת שיער הוא הליך רפואי אסתטי, במהלכו נלקח שיער מאזור בו צומח שיער בריא והשיער הזה מושתל באזור אותו רוצים למלא שוב בשיער.

 

כולם מתאימים להשתלת שיער?

באופן כללי, רוב האוכלוסייה תוכל לבצע השתלות שיער, אך קיימים מספר סייגים שעלולים להביא למגבלות. כאמור, השתלת שיער היא תהליך בו נלקח שיער מאזור בריא, לרוב בחלק האחורי של הראש, ומשם מושתל השיער אל האזור בו השיער לא צומח.

במידה ולא קיים אזור בו השיער צומח בצורה מספרת, לא ניתן יהיה לבצע השתלת שיער, או שההליך יהיה מורכב בהרבה. הדרך הטובה ביותר לגלות, היא להגיע לאיש מקצוע מיומן שיבחן את המקרה לגופו וייתן המלצות מותאמות אישית.

טיפולי השתלת שיער

איך ההשתלה מתבצעת בפועל?

במידה ומטופל נמצא מתאים להשתלה, הרופא המבצע יבחר את שיטת ההשתלה המתאימה וההליך יצא לדרך. בתהליך ההערכה, הרופא יבין כמה זקיקי שיער יש להשיג כדי להגיע לתוצאה הרצויה, יסיר אותם מהאזור הבריא, ויתחיל את תהליך ההשתלה באופן הבא:

  • יבוצעו נקבים קטנים בצפיפות מותאמת אישית ובכיוון צמיחה מותאם אישית.
  • באמצעות מכשור טכנולוגי ומתקדם יוסרו זקיקי השיער מהאזור הבריא ויושתלו בנקבים המיועדים.
  • הרופא יעריך את טיב ההשתלה ויאתר פגעים אפשריים. בהתאם, הרופא ינחה את המטופל כיצד עליו לפעול במהלך תקופת ההתאוששות.

 

לסיכום – אפשר אחרת

התקרחות גברית היא תופעה נפוצה למדי, בייחוד בקרב הישראלים. כמו כן, גברים רבים לא מרוצים מהמראה החדש שנכפה עליהם כתוצאה מההתקרחות, לשמחתם קיים פתרון בר השגה. השתלת שיער היא פרוצדורה חדשנית שמוכיחה את עצמה כל פעם מחדש. אם גם אתם רוצים להשיב עטרה ליושנה, צאו לדרך.

טיפולי השתלת שיער

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הבית החיצוני
כללי
5 רעיונות לשיפור המראה החיצוני של הבית

שיפור המראה החיצוני של הבית לא רק מגביר את האטרקטיביות שלו, אלא גם יכול להגדיל משמעותית את ערך השוק שלו ולספק תחושת גאווה וסיפוק לבעלי הבית. בין אם מתכננים למכור

5  דברים שיקלו על פרוייקט השיפוצים של הבנין
כללי
5  דברים שיקלו על פרוייקט השיפוצים של הבנין

שיפוץ בניין, יכול להיות מאמץ מורכב ומאתגר. עם זאת, עם האסטרטגיות והכלים הנכונים, התהליך יכול להפוך להרבה יותר חלק ויעיל. במאמר אינפורמטיבי זה, נציג בפניכם חמישה גורמים מרכזיים שיכולים להפוך

איך לבחור את רופא השיניים המושלם
כללי
איך לבחור את רופא השיניים המושלם

טיפולי שיניים הם חלק ממכלול המאמצים שאנו עושים לשמירה על הבריאות. על מנת לטפל בשיניים כמו שצריך חשוב לא רק לשמור על היגיינת הפה, אלא גם לבחור רופא שיניים מושלם.

מתי כדאי לפנות לסוכנות לביטוח פנסיוני
כללי
מתי כדאי לפנות לסוכנות לביטוח פנסיוני?

ביטוח פנסיוני הוא חלק בלתי נפרד כאשר מתכננים לפרוש מהעבודה. חשוב לתכנן את הפרישה ולהבין מה מצפה לכם. המאמר יפרט מתי כדאי לפנות לסוכנות ביטוח פנסיוני   במה עוסקת הסוכנות

כללי
מה הקשר בין הגדלת איבר המין לעיבוי שפתיים

לפני כמה ימים נודע לנו שיש קשר בין טיפולים להגדלת הפין לבין טיפולים אסתטיים לעיבוי השפתיים. העובדה המפתיעה הזו גרמה לנו להבין שצריך לכתוב עליה מדריך מקיף שיעלה לרשת, כדי