איך להגדיל את כמות העוקבים באינסטגרם?

כל אחד חושב שאם הוא יפתח עמוד ברשת חברתית כזאת או אחרת הוא יצליח וישגשג.

זה נראה קל ומשהו שכל אחד יכול לעשות, אבל זה לא טריוויאלי בכלל.

יכול מאוד להיות שעם כמה שאתם אנשים חכמים וכישרוניים, ייקח לכם זמן לבנות אישיות או דף אינסטגרם עם כמות עוקבים משמעותית, זה צורך עבודה קשה, עקבית ונכונה.

אז מה עושים? איך אני מגדיל את כמות העוקבים באינסטגרם שלי? פירקנו את התשובה לשאלה הזאת לכמה גורמים, בסוף המאמר יהיה לכם רעיון איך להתחיל להגדיל את כמות העוקבים:

 

כמה אתם משקיעים בתוכן שלכם?

נתחיל עם הדבר הכי חשוב. בכל רשת חברתית, כל עמוד וכל דף, הדבר הכי קריטי הוא התוכן. דבר ראשון שאתם צריכים לעשות זה להסתכל על התוכן שאתם מעלים. האם הוא רלוונטי? האם הוא מקורי? זה שימושי? אתם מקוריים?

אתם לא יכולים להסיק לבד על טיב התוכן שאתם מעלים. אתם צריכים לעשות את מחקר השוק שלכם, לברר מול קהל היעד שלכם, לעשות שיעורי בית. יכול מאוד להיות שהבעיה היא בתוכן, זה הדבר הכי חשוב, תתמקדו בזה.

 

על האשטגים שמעתם?

האשטגים זה אחד הפיטצ'רים המרכזיים באינסטגרם וחשוב מאוד שתכירו אותם. האשטגים יכולים להביא לפוסטים המון תגובות והמון לייקים, למרות שלעיתים, בעיקר בהתחלה, רובם יכולים להיות חסר משמעות ולא קשורים לתוכן ואופי הדף שלכם.

גם כאן תצטרכו לעשות שיעורי בית, להבין אילו האשטגים רלוונטיים למה שאתם עושים. ברגע שתדעו להשתמש נכון בהאשטגים אתם עשויים לראות עלייה דרמטית בכמות העוקבים של הדף שלכם באינסטגרם.

 

מערכת יחסים מול העוקבים

הדרך היעילה ביותר לא רק להגדלת כמות העוקבים, אלא להביא עוקבים איכותיים ונאמנים, היא שמירה על מערכת יחסים איתם. מה זה אומר?

כשהם עושים לך לייק על פוסט או תגובה, אם תקפידו לשלוח להם הודעה בצ'אט או להגיב להם בתגובות, הם עשויים מאוד להעריך את זה ואפילו להחזיר אותם.

בסופו של דבר הרשתות החברתיות היא פלטפורמה מבוססת מרחק אך כשמשתמשים מקבלים יחס אישי, זה מצמצם את המרחק הזה ומגדיל את כמות העוקבים שלכם.

 

להעלות תכנים באורח שגרתי

עוד משהו חשוב הוא להעלות תכנים באורח קונסיסטנטי. אי אפשר להעלות תוכן פעם בשבועיים, אתם צריכים לעשות את זה לאורך השבוע כמה פעמים, ולא להפסיק. אין חופשות או הפסקות כשזה מגיע לתכנים.

בשביל זה אפשר לתזמן פוסטים שיצאו בזמנים שונים, משמע אתם לא צריכים לעבוד על תכנים כל יום כל היום, אתם יכולים פשוט להכין מראש ולתזמן אותם שייצאו בימים שאתם רוצים.

לסיכום, זה בהחלט אפשרי להגדיל את כמות העוקבים שלכם, אבל זה לא פשוט. אתם צריכים להבין שזה עניין של זמן, אבל אם אתם תעשו את זה בצעדים הנכונים, זה בסופו של דבר יקרה. מה לעשות, אם זה היה קל, לכל אחד היה כמות גדולה של עוקבים. תנו לזמן ולעבודה הנכונה לעשות את שלה.

קראו עוד כאן…

 

עוקבים חדשים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מטבע דיגיטלי
דיגיטל
מבוא למטבע דיגיטלי: סקירה מקיפה

  העלייה בפופולריות של מטבעות דיגיטליים היא אחד המאפיינים של השנים האחרונות. המונח מטבע דיגיטלי מתאר צורה מסוימת של כסף אלקטרוני או וירטואלי, שניתן להעברה ולאחסון באופן דיגיטלי. במאמר זה

קידום אתרים
דיגיטל
כבר לא מד מן: הכירו את עולם השיווק של 2023

התחרות בשוק העסקי קשה, מה שמוביל למצב שבו אתם חייבים לשווק את העסק שלכם בצורה אינטנסיבית. בלי שיווק איכותי אתם פשוט תלכו לאיבוד מול כל המתחרים שלכם ואתם חייבים להכיר

משחק קלפים
דיגיטל
אוהבים פוקר? מגוון טורנירים אונליין 24/7

אוהבים פוקר? מחכים לישיבות השבועיות עם החבר'ה? איזה כיף שהיום כבר לא צריך לחכות ליום מסוים שתכננתם שבועות מראש, להתארגן על מיקום, על שחקנים, או לחכות לאיזה טיול כדי להתפרק

מנעול
דיגיטל
איך להתחבר מרחוק למשרד ללא בעיית אבטחה?

אבטחת מידע היא תחום מפותח ביותר בעסקים, כיוון שהם מחזיקים מידע רב שצריך להישמר מסודיות. המידע יכול להיות פרטי, מידע של לקוחות, מידע סודי וכן הלאה – כל המקרים האלה