איך לבחור סטודיו למיתוג העסק שלכם?

מיתוג עסקי הוא תהליך חשוב ולא פשוט בהתפתחות כל עסק או חברה. כדי לעשות את התהליך הזה כמו שצריך, עלינו לבחור סטודיו שיידע לבנות עבורנו תוכנית שמותאמת אלינו ולא מומלץ להקל ראש בבחירה זאת.

הסטודיו שנבחר יהיה אמון על הדרך בה העסק שלנו ייצרב בתודעת הצרכן הפוטנציאלי ובתודעת החברה כולה, ויהיה אחראי על הפנים של העסק שלנו כמעט בכל מובן.

יש לקחת בחשבון פקטורים רבים לפני שסוגרים עם סטודיו לעיצוב גרפי, אבל רק מעט מהם קשורים לעיצוב גרפי. כדי להקל עליכם, ובגלל שאנחנו מושלמים ונהדרים, קיבצנו לכם כמה כללי אצבע שחשוב להכיר כשרוצים לבחור סטודיו למיתוג העסק שלכם.

 

ניסיון מקצועי

די ברור מאליו לא?

סטודיו לעיצוב ומיתוג המורכב מקופירייטרים ואנשי קריאייטיב שנונים וחדים עם ניסיון עשיר יספק תוצאה טובה ואיכותית פי כמה מסטודיו המורכב ממעצבים שרק עכשיו סיימו ללמוד בשנקר או בצלאל ולא עשו פרויקט אחד מחוץ לאקדמיה.

האנשים שאנחנו מחפשים הם אלה שחיים ונושמים פרסום, נפגשו עם מאות לקוחות ומבלים שעות על שעות מול האילוסטרייטור או הפוטושופ.

מומלץ לבדוק את הניסיון המקצועי של הסטודיו, כמה הוא ותיק ומוכר בתעשייה, האם ניהל קמפיינים לחברות ומותגים מוכרים ואת ההתמחות של הסטודיו (עסקים קטנים/גדולים, דיגיטל/טלוויזיה/פלטפורמות אחרות). בנוסף, העיפו מבט על עמודי הסושיאל מדיה השונים של הסטודיו: אינסטגרם, פייסבוק, פינטרסט ועוד… באיזה תדירות הם מעלים תוכן? האם הוא נעים לעין? איזה ביקורות הם מקבלים? איזה סוג תוכן הם מעלים? כל אלה צריכים להיות שיקולים בתהליך החשיבה שלכם.

 

מחיר

אבא שלי אמר לי פעם שכל דבר בעולם עולה כסף, או בכללי יש לו מחיר – בעיקר כשזה נוגע לשירות, ובפרט שירות המשלב יצירתיות.

מיתוג עסקי הוא לא שירות זול, מפני שהוא משלב בתוכו אלמנטים של עיצוב גרפי, פסיכולוגיה ואסטרטגיה שמשתלבים יחד כדי לשרת את עסק שלכם. תהליך מיתוג עסקי איכותי דורש זמן ומחשבה כדי להגיע לתוצאות מספקות ללקוח.

לפני שתתחילו להרים טלפונים, בצעו סקר שוק ובדקו על מחירים שונים של סטודיו'ז שונים בגוגל או ברשתות החברתיות. בדקו מי מציע לכם את התמורה המשתלמת ביותר למחיר המוצע.

שימו לב! הזול ביותר הוא לא תמיד המשתלם ביותר, מפני שבהרבה מקרים, מחיר זול = תמורה נמוכה.

מדדים ונתונים

 

כימיה וחיבור לסגנון

זהו הסעיף החשוב ביותר לדעתי.

סטודיו לעיצוב ומיתוג עסקי מטפל מאות ואלפי לקוחות בעלי דרישות שונות בהתאם למותגים שלהם, אבל לכל סטודיו יש את השפה הייחודית שלו. כשאתם בודקים סטודיו למיתוג עסקי, בקשו לראות תיק עבודות, ותנסו להבין את האמצעים שבהם משתמש הסטודיו כדי לקדם את הלקוחות שלו וחשבו האם זה מתאים למיתוג העסקי של העסק שלכם.

בנוסף, חשוב להתחבר עם אנשי הסטודיו וליצור הבנה וכימיה הדדית. בסופו של דבר, תהליך מיתוג עסקי נובע מהבנה עמוקה של העסק ומרכיביו, וחשוב שאנשי הסטודיו יבינו את העסק שלכם מא' עד ת', יפצחו את המהות שלו וימצאו את האלמנטים המקצועיים שיתאימו לו בצורה הטובה ביותר.

מחפשים סטודיו למיתוג העסק שלכם?

היכנסו ללינק >>> מיתוג עסקי

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איחוד האמירויות ראשית
עוד באתר
9 המקומות היפים ביותר באיחוד האמירויות

הסכם השלום הנחתם בין ישראל לאיחוד האמירויות, הפך את איחוד האמירויות ליעד מבוקש. איחוד האמירויות מורכב מ – 7 אמירויות, ביניהן דובאי ואבו דאבי, שהפכו פופולריות ביותר בקרב מבקרים. איחוד

כסף מזומן
עוד באתר
כפל ביטוחי – למה כדאי להמנע?

כיצד הייתם מגיבים, אם הייתם שומעים שבשנה האחרונה, שילמתם על שירותי האינטרנט שלכם למספר חברות שונות? וגם על שירותי הטלוויזיה. יודעים מה? אתם גם תשלמו פעמיים על כל חולצה או

הגברה
טיפים שטוב לדעת
סטנדאפיסט ליום הולדת

ארגון מסיבת יום הולדת הוא ללא ספק אחת המשימות המאתגרות ביותר. בכל גיל ועבור על מי שחוגג יום הולדת. אם ארגון ימי הולדת לילדים לבני נוער הוא משימה מורכבת, הרי

שולחנות ערוכים
עוד באתר
מקומות לאירועים בצפון

מתכננים אירוע משפחתי? אירוע עסקי? או אולי כל חגיגה אחרת? רוצים לעשות הכול כדי שהאירוע יהיה כזה שלא תוכלו לשכוח ורוצים לשמח את האורחים שלכם? אם כך, ההמלצה שלנו היאזלהתחיל