איך לבחור חברת מעליות

בחירת חברת מעליות היא לא עניין של מה בכך. חשוב לבחור חברת מעליות טובה ואמינה, שתבנה את המעליות בהתאם לנהלים ולתקנות בחוק ושתתחזק את המעליות באופן תדיר. הבנייה ותחזוקה של המעליות חשובה לבטיחות הדיירים בבניין או העובדים במשרד בו יש מעליות ולכן מאוד חשוב לבדוק את חברת המעליות שאתם בוחרים. בנוסף, בחירת חברת מעליות טובה ואמינה תחסוך לכם כסף בעתיד על שיפוץ ותיקונים עתידיים.

 

מה השירות שניתן על ידי חברת מעליות

מלבד שירות התקנת מעליות. חברות מעליות נותנות שירות גם לתחזוקה של המעליות. החברה אחראית לבצע בדיקת בטיחות למעליות כל כמה זמן, יכול להיות מספר שבועות או חודשים תלוי כמה משתמשים במעלית. לדוגמה, בבנייני משרדים שם יש שימוש מאוד תכוף הבדיקה תעשה כל מספר שבועות.

בנוסף, החברה אחראית לבדיקה חצי שנתית שהיא הכרחית ומחייבת בחוק. לטיפולים שוטפים למניעת בלאי, ולתיקונים בעת הצורך.

 

מה כדאי לבדוק לפני שבוחרים חברת מעליות?

לרובנו אין ידע מקצועי כלל בתחום התקנה של מעליות ותחזוקה שלהן ולכן כדי לבחור חברת מעליות טובה יש לעשות סקר שוק רחב ומעמיק כדי למצוא חברה שנהייה בטוחים שהיא אמינה ומקצועית.

הבה נבחן את הגורמים המובילים שיש לקחת בחשבון בבחירת חברת שירותי מעליות:

חדר מעלויות

 

בדיקת רישיונות

החברה יכולה להיות מאוד טובה ומקצועית ויכול להיות שאף יש לה המלצות רבות. אבל אם אין לה רישיון בתוקף לא כדאי לבחור בה. יותר מכך כדאי לבדוק אם לאנשי המקצוע שיהיו אחראיים בסופו של דבר לתקן ולתחזק את המעלית יש רישיון לעסוק בכך.

מיקום חברות שירות מעליות:

המיקום בו נמצאת חברת תחזוקת המעליות היא גורם חשוב לקחת בחשבון, מכיוון שהדבר ישפיע על היכולת הכוללת שלה לספק תיקונים ושירותי חירום לחוצים בזמן. על מנהלי הבניין לשאול כיצד חברות פוטנציאליות מתכננות לנהל את הלוגיסטיקה במקרה של תיקוני חירום, כולל את תוכניות הגיבוי שלהם כאשר שימוש בכלים חשמליים או אחרים לא אפשרי.

 

כלים מכניים וחשמליים הנדרשים למעלית שלך:

מנהלי בניין זקוקים לחברת שירות מעליות עם כלים מכניים וחשמליים המתאימים לניהול ותיקון מעליות עם מאפיינים שונים. לדוגמא, האם יש להם כלי שירות נכונים לתחזוקה ותיקון מעליות בבניינים רבי קומות, או אפשרות לקבל גישה לממשק התוכנה בבקר המעלית?

היעילות הכוללת של חברות שירותי מעליות תיקבע ברובה על ידי הכלים המכניים והחשמליים שיש להם.

תכנון מורכב של מעליות לעתים קרובות דורש ציוד אבחון ספציפי וכלים מיוחדים לתיקון ותחזוקה; אם חסרים לחברות כלים אלה, תיקון ותחזוקה ייקחו זמן רב יותר, יעלו יותר והשירות יהיה פחות יעיל.

 

שירות לקוחות ותקשורת:

מנהלי בניין רוצים להימנע מעבודה עם חברת מעליות עם שירות לקוחות ותקשורת לקויים. גורמים אלה ישפיעו לרעה על יכולתו של מנהל הבניין לתאם שירותים, לפתור תיקוני חירום ולקבל הבנה ברורה של חוזי התחזוקה.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שירות בדק בית
בעלי מקצוע
מה בודקים בבדק בית? 

אנשים רבים אשר רוכשים דירה חדשה או משומשת, נוהגים למהר, לקבל את המפתח ולאכלס אותה. הם לא בוחנים האם הנכס שהם קיבלו אכן עומד בתנאי החוזה והאם כל מה שהובטח

איטום גגות
בעלי מקצוע
כל מה שצריך לדעת על איטום גגות

כשמדובר בהגנה על הבית שלך מפני פגעי מזג האוויר, אחד המרכיבים הקריטיים ביותר הוא גג עמיד למים. גג אטום למים לא רק מגן על הבית שלך מפני נזקי מים אלא

ניתוחים אורטופדיים
בעלי מקצוע
ניתוחים אורטופדיים נפוצים: מדריך להליכים המבוצעים בתדירות הגבוהה ביותר

לניתוחים אורטופדיים תפקיד חיוני בטיפול במצבים ופציעות שרירים ושלד שונות. מהחלפות מפרקים ועד לתיקון שברים, הליכים כירורגיים אלו מסייעים בשיקום הניידות, בהקלה על כאבים ובשיפור איכות החיים של המטופלים. במדריך מקיף

אבחון ADHD
בעלי מקצוע
כיצד מאבחנים בעיות קשב וריכוז?

הפרעת קשב וריכוז מופיעה אצל 7% -10% מן הילדים ברמה כזו או אחרת ולעיתים קרובות גם מלווה בהפרעות נוספות כגון חרדה חברתית, קושי בויסות הרגשי, בעיות התנהגות, אימפולסיביות וקשיים בהתארגנות.

מלכודת
בעלי מקצוע
הציוד הדרוש ללכידת עכברים

לפני כמה ימים גילינו שיש לנו עכבר בבניין והדבר גרם להיסטריה רבה. השכנים כולם יצאו לחפש את הציוד הדרוש ללכידה של עכברים. נספר לכם שבסופו של דבר כולם חזרו עם

, פייתון
בעלי מקצוע
הכל על קורס פייתון

בימינו, אנו חיים בעידן בו הייטק מהווה מילה נרדפת לשכר גבוה. למעשה, שוק ההייטק הולך ומתפתח בקצב מסחרר, והביקוש לעובדי משרות ההייטק לא נגמר. אחד מהכישורים הנדרשים ביותר בהקשר של