איזה שיש מתאים למטבח לבן

המטבח הלבן מככב בבתי אב רבים ברחבי הארץ. עובדה זו כנראה ידועה לכם כעת, אך היא הפתיעה את מי שחשבו שמדובר בטרנד שצפוי לעזוב את העולם לפני כמה שנים. המדריך הנוכחי יצא לבחון את סוגי השיש השונים, כדי לאפשר לכל אחד ואחת להכיר בסוג השיש המתאים ביותר למטבח הלבן. הישארו כאן ותהיו בטוחים שנחסוך לכם חיפוש מעייף ברחבי הרשת ובחנויות השיש.

 

שיש לבן – מה הפך אותו ללהיט?

רגע לפני שנציג בפניכם את סוגי השיש המתאימים ביותר למטבח לבן, עליכם לדעת מה הפך אותו למי שהוא היום. אף אחד לא יכול לתת תשובה מדויקת לעניין, אנו יכולים לסבור שהדבר נובע מתוך המראה הטהור והניטרלי שכולם רוצים ליהנות ממנו. אם ברור לכם שאתם רוצים שיש לבן, כדאי שתדעו שעליכם לבחור באחת האפשריות הבאות:

  • ארונות מטבח לבנים
  • ארונות מטבח בצבעים כהים ומנוגדים

שכן, יש מי שרוצים שהמטבח שלהם יהיה לבן כולו, בעוד אחרים רוצים לתת קונטרסט שימשוך את העין.

שיש לבן

גרניט פורצלן

אי אפשר לכתוב על מדריך שעוסק בבחירה נכונה של שיש למטבח לבן מבלי להציג את הגרניט פורצלן. מדובר בשיש שהגיע מעולם הריצוף והפך להיות ללהיט במטבחים שונים. סביר להניח שהדבר אירע בעקבות עמידותו לחום. שכן, השיש לא מפתח סדקים עקב חשיפה לחום. אם אתם רוצים לעצב מטבח לבן לחלוטין, אנו ממליצים לכם להסתכל על  שיש למטבח FERVITAL בצבעי לבן ולבחור את הגוון המתאים לכם ביותר.

 

שיש נאוליט

הנאוליט הוא משטח חדשני שמשלב בין היתרונות של גרניט ושיש. שכן, הוא מורכב מחומרים טבעיים ומגיע במגוון עצום של צבעים ומרקמים. בחירה בשיש מסוג זה תאפשר לכם לבחור את הצבע המתאים לכם ביותר: לבן, קרם, שמנת, שחור, אפור ועוד.

שיש נאוליט

שיש קוריאן

השיש האחרון שיוצג בפניכם במדריך זה מיוצר משילוב של פולימר אקרילי עם אלומיניום הידרוקסיד. היתרון המשמעותי שבא לידי ביטוי בעת בחירה בשיש מסוג זה נוגע לאפשרות לעצב וליצור אותו בצורות שונות. בחירה בו מתאימה למי שרוצים לעצב את השיש באופן ייחודי ולהפוך את המטבח הלבן ליוקרתי ומיוחד. זו ההזדמנות לציין שלצד היתרונות הרבים יש גם חסרונות, למשל:

 

השיש אינו עמיד לטמפרטורה חמה במיוחד

  • השיש לא מגיב טוב ללחות גבוהה
  • עשויים להישאר סימנים על גבי השיש במידה ונעשה על גביו שימוש בכלים חדים או חמים

 

השורה התחתונה – עכשיו אתם מומחים במטבחים לבנים

עיצוב של מטבח לבן מצריך היכרות מעמיקה עם סוגי השיש התואמים לסגנון. מדריך זה הציג בפניכם את כל הסוגים שיאפשרו לכם לבצע בחירה נכונה ועדכנית, כך שנותר לכם רק להחליט איזה סוג של שיש יככב במטבח החדש שלכם ולהודיע לחברה הנבחרת את המידות הדרושות.

מטבח לבן

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מטבח חיצוני
מטבחים
6 רעיונות מגניבים למטבח החוץ שלכם

מצד אחד, מטבח חוץ מהווה דרך לייצר קסם אמיתי בגינה או במרפסת שלכם, ומצד שני, הוא צריך גם להיות פרקטי בהתאם לרמת וסוג השימוש שלכם בו. הנה 6 רעיונות מגניבים

סיווג ותווית
מטבחים
המטבח מבולגן? כך תעשו סדר!

מטבח עמוס ולא מאורגן עלול להוות מקור לתסכול ולעכב הכנת ארוחה באופן יעיל וכיפי. שמירה על מטבח מאורגן לא רק הופכת את הבישול לחוויה מהנה יותר אלא גם חוסכת זמן

ארונות מטבח מוכנים
מטבחים
משפצים את המטבח? הנה 4 טיפים

שיפוץ המטבח יכול להיות מאמץ מרגש אך מרתיע. זו הזדמנות להפוך את לב הבית שלך לחלל פונקציונלי ואסתטי. כדי להבטיח שיפוץ מטבח מוצלח, חיוני תכנון ושיקול דעת מדוקדק. במאמר זה נספק