איזה ציוד בטיחות חובה לשים בחניונים ואיפה רוכשים אותו

לאור מצוקת החניות בישראל, הפעלת חניון הינו עסק רווחי למדי באזורנו.

עלויות הבניה של החניון זולות ביחס לבניית מבנים וניתן כמובן להקימו מתחת לפני הקרקע כך שהוא לא בא על חשבון נדל"ן לבניה אלא מתווסף אליו.

לצערנו הרב, בחניונים קורים לעיתים אסונות קשים.

כדי למנוע אותם, חובה לצייד את החניון בציוד בטיחות. מהו הציוד הדרוש והיכן תוכלו לרכוש אותו?

 

ע.ב מהנדסים

נתחיל דווקא מהשאלה האחרונה. את כל ציוד הבטיחות הדרוש לחניון שלכם, תוכלו לרכוש אצל עב מהנדסים. רכשו מהם את הציוד – ולא תתחרטו. מדובר בציוד אמין ואיכותי, במחירים שפויים במיוחד. בעידן אינפלציוני בו המחירים מאמירים ללא פרופורציות, החברה שומרת על רמת מחירים סבירה שתגרום לכם, כלקוחות, להיות מרוצים במיוחד.

 

הציוד הדרוש

לאחר שהכרנו את חברת עב מהנדסים, נוכל לצלול אל הציוד עצמו. רוב רובו של הציוד בו נעסוק הוא ציוד מציל חיים ממש, שיעזור לכם לשמור על הבטיחות בחניון.

 

מראות פנורמיות

מבנהו של החניון מחייב את הנהגים לפנות בו פניות חדות לא מעטות. לעיתים, שדה הראיה במהלך הפניה מוגבל. כדי להשיב לנהג את שדה הראיה הדרוש לשם ביצוע הפניה בבטחה, יש להציב מראה פנורמית. חברת עב מהנדסים מציעה לכם מראות פנורמיות בשלל גדלים, שיספקו את הבטיחות הדרושה בחניון שלכם.

 

פסי האטה

בחניונים אסור לאפשר לנהגים לפתח מהירות. החניון מתאפיין בהיותו אזור משולב, בו מתניידים כלי רכב והולכי רגל כאחד. פעמים רבות החניון בנוי ללא מדרכות, כך שהולכי הרגל הולכים על כבישי החניון ממש.

הולכי הרגל אינם הגורם היחיד המחייב האטה בחניון. אופיו של החניון כאזור רווי צמתים, יוצר נקודות מפגש רבות בין הרכבים. במידה שאחד מהם ייסע מהר מידי, תתעורר סכנת התנגשות ממשית בינו לבין רכב פונה אחר. כדי למנוע סכנה זו, הציבו פסי האטה ייעודיים לחניונים, מבית עב מהנדסים.

 

עמודים ומחסומים

במטרה להסדיר את תנועת הרכבים בחניון שלכם, תרצו להציב בו עמודים משלל סוגים. סוג אחד, הוא עמודי חסימה. עמודי החסימה יוצבו במרכז הנתיב וימנעו מנהגים לעבור מנתיב א' לנתיב ב'. עמודים אלו שימושיים במיוחד, למשל, אם ברצונכם להכווין מסלול בו נוסעים כשמחפשים חניה ולמנוע מצב בו כל נהג חותך את הנתיבים דרך חניות ונתיבים בהם יש לנסוע בכיוון הנגדי.

עמודים נוספים הם עמודי סימון. על העמודים יוצבו תמרורים שונים, דוגמת עצור, אין כניסה, עבודות ועוד. עמודים אלו הם ניידים וניתן להזיזם בקלות בהתאם לצורך.

בנוסף לעמודים, ייתכן שתידרשו לקונוסים ומחסומי בטיחות מפלסטיק. יתרונם של הקונוסים והמחסומים על פני עמודי החסימה, הוא היכולת להעבירם ממקום למקום. כך, תוכלו להציב קונוסים ביום כדי לווסת עומס ולהסירם לעת ערב עם ירידת הביקוש לחניון, למשל. זוהי כמובן דוגמה לשימוש במוצרים אלו ותוכלו להשתמש בהם כראות עיניכם.

 

ציוד נוסף

אלו הם עיקרי הציוד שחובה שיהיה לכם בחניון. מלבדו, קיימים מוצרים נוספים דוגמת מגיני פינות, מעצורי רכב מגומי ועוד. תוכלו להכיר את כל המוצרים וכן מוצרים נוספים באתר של חברת עב מהנדסים.

 

לסיכום

בתור בעלי חניון, באחריותכם לדאוג לבטיחות החניון. היכנסו לאתר של חברת עב מהנדסים, השלימו את ידיעותיכם בכל הקשור לציוד הבטיחות הדרוש בחניון, רכשו את הציוד ושמרו על חניון בטוח. בהצלחה!

קונוסים ושערים

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם