תפריט

קידום אתרים קטנים לעומת קידום אתרים גדולים

תמיד יותר קשה לעסקים קטנים לקדם את האתרים שלהם.

זו שאלה שתמיד העסיקה את בעלי העסקים הקטנים – שמשוועים לפתרון קסם שיזניק את האתר שלהם קדימה. 

ולא רק זאת, אלא גם קידום אתרים באופן כללי נעשה קשה יותר עם הזמן מפני שהאלגוריתם של גוגל הולך ונהיה יותר ויותר לא צפוי.

הנה מספר סיבות מדוע לעסקים קטנים קשה יותר לקדם את האתר שלהם מעסקים גדולים:

 

  1. יש להם פחות כסף ומשאבים

כמו בכל האספקטים בחיים  – בעל המאה הוא בעל הדעה, מי שיש לו כסף וממון יכול להשקיע יותר ויותר. 

יש אמרה ישנה שמחזיקה בתחום העסקים :  צריך להוציא כסף כדי להכניס כסף! 

הסיבה שחברות מבזבזות כסף על שיווק ועל פרסום זה מפני שהם מביאים להם לקוחות ובונים מותג. 

באופן דומה, זה שכיח שחברות קטנות לא רואים תוצאות מקידום ממומן אלא רק אחרי שהן מוציאות יותר כסף על הקידום הממומן כדי לראות תוצאות. 

לחברות גדולות התקציב גדול הרבה יותר ולכן הם יכולים לשלם ליותר כותבי תוכן, להשקיע בבניית האתר אצל סוכנות מוכרת, להביא ייעוץ ארגוני ועסקי מומחה ועוד ועוד.

 

  1. יש להם פחות זמן

זמן = כסף. ואם יש לכם פחות זמן יש לכם פחות כסף. בעסקים קטנים יש כמות קטנה של עובדים ועל כל עובד יש תחומי אחריות רבים ושונים.

כתוצאה מכך, כמה אנשים יכולים לעבוד יחד על אספקטים שונים בקידום האתר של העסק הקטן אבל אף עובד לא נותן מאה אחוז מהיום שלו לקידום אתרים, בעוד בחברות הגדולות לעיתים יש צוות שלם שכל תפקידו הוא לתחזק את האתר של החברה.

קידום אתרים אמיתי לוקח המון זמן. ליצור תוכן איכותי, להעלות אותו באופן תכוף לרשת, לעשות אופטימיזציה לכל עמוד באתר, לכווץ את התמונות להתאים את האתר למובייל ודברים שונים כאלו –  מצריכים המון המון זמן והמון תחקיר מקדים לפני כן – מה שלרוב למנהל הבכיר שאמון בחברה הקטנה על האתר של החברה פשוט אין את הזמן להשקיע בכך.

  1. גוגל מעדיף לדרג גבוה דווקא מותגים

אנחנו אוהבים להתבכיין על כך בקרב קהילת מקדמי האתרים – אבל עם יד על הלב, כולנו אוהבים מותגים. 

אין מה לעשות, גוגל מדרג אתרים גם לפי החשיפה וכמות המופעים של שם האתר או העמוד באתרים אחרים ברשת – ותרצו או לא, חברות גדולות מופיעות ברשת כנראה הרבה יותר פעמים מהאתר שלכם. 

על כן, אם ברצונם של העסקים הקטנים להתחרות במותגים הגדולים זה לא מספיק להשתוות אליהם באיכות התוכן והלינקים והתעבורה אלא למעשה עליהם להתעלות עליהם. כי בהינתן סיטואציה של שני אתרים זהים אבל אחד שייך למותג – גוגל יעדיף את המותג. 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קידום אתרים בבינג – איך זה עובד?

בינג הוא לא סתם עוד מנוע חיפוש זוטר שלאיש לא אכפת ממנו. למעשה, מנוע החיפוש מבית מייקרוסופט, בינג, אשר מגיע כדף הבית של הדפדפן של אינטרנט אקספלורר, גם הוא מבית