הכירו את נ', האישה שחסכה לא מעט כסף בעזרת הר הביטוח

הר הביטוח הוא מיזם חדשני אשר מאפשר לקבל אינפורמציה לגבי כפל ביטוחי, כמו גם היכן בדיוק קיימות פוליסות ביטוח, ובכך לחסוך אלפי שקלים. להלן כל הפרטים.

הר הביטוח – מהו?

כל אדם בישראל מחזיק בביטוח, אולם רבים לצערנו מחזיקים בכפל ביטוחי. הנתונים אשר התפרסמו לאחרונה צריכים לעורר תמרור אזהרה בעבור כל אזרח, וזאת לאור העובדה כי מנתונים אשר נאספו ע"י משרד האוצר והמפקח על הביטוח עולה כי ל 70% מאזרחי המדינה יש כפל ביטוחי, מצב בלתי הגיוני אשר גורם לכך שאזרחי המדינה משלמים מיליוני שקלים בכל שנה בעבור כפל ביטוחי, הוצאה משמעותית מאוד בעבור כל משק בית. יחד עם זאת, בשנים האחרונות ניתן לראות שינוי ממשי וזאת לאור העובדה כי משרד האוצר כמו גם המפקח על הביטוח הקימו פלטפורמה דיגיטלית אשר נקראת "הר הביטוח" ומאפשרת לקבל באמצעות הקלדה של מספר תעודת זהות את כל הביטוחים הקיימים, ובכך לקבל אינפורמציה מהותית לגבי האם אכן ישנו כפל ביטוחי, והיכן.

ביטוחים שונים

פרויקט הר הביטוח – חיסכון משמעותי בעלויות הביטוח

 יחד עם זאת, מדובר בפלטפורמה מצוינת אך כזו אשר מקשה מאוד על האזרח, וזאת לאור העובדה כי לא ניתן לקבל פירוט מלא לגבי הביטוחים והפוליסות, אצל כל חברת ביטוח. לכן, הדרך הטובה ביותר שבאמצעותה תוכלו לחסוך כסף היא באמצעות שימוש בפלטפורמת הר הביטוח, אותה פיתח סוכן ביטוח מומחה קובי ארנפלד כאשר למעשה פרויקט הר ביטוח מאפשר לקבל דו"ח מפורט עם כל הביטוחים אשר קיימים כעת ובעבר וכן אפשרויות להוזלה משמעותית של הביטוח, בליווי צמוד של מומחים לתחום. מאז החל לפעול הפרויקט, אלפי ישראלים כבר לקחו חלק, כמו נ', אשר חסכה אלפי שקלים בעבור כפל ביטוחי.

נ' – "חיי השתנו מהקצה אל הקצה"

נ', בת 50 ממרכז הארץ לא הבינה כמו ישראלים רבים, היכן בדיוק היא מבוטחת והיכן יש לה פוליסה. לאחר שימוש בפלטפורמה החדשנית של הר הביטוח וקבלת דו"ח מפורט, מספרת נ' כי השתנו חייה – מהקצה על הקצה, כפי שהיא מספרת: "כבר שנים ידעתי שיש ברשותי מספר פוליסות, ובכל שנה התפלאתי לראות כמה כסף יוצא מהכיס רק בעבור הביטוח. הבנתי שאין ברירות, ואני חייבת להשתמש בפלטפורמות הדיגיטליות בכדי לקבל את האינפורמציה הזו. חברה שלי סיפרה לי על פרויקט הר הביטוח, וסיפרה כי היא הצליחה לחסוך אלפי שקלים. לא האמנתי לה, אבל לאחר שגם אני ניסיתי את השירות – אני יכולה להגיד בפה מלא שחיי השתנו מהקצה אל הקצה, זאת לאור העובדה כי כעת אני בשליטה מלאה לגבי הפוליסות בהן אני מחזיקה, כאשר כעת אני משלמת עשרות אחוזים פחות, בזכות פרויקט הר הביטוח".

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ייעוץ השקעות
פיננסים
ייעוץ השקעות ע"י רואה חשבון

משקיעים מתחילים או ותיקים, עסקיים או פרטיים, כולנו מחפשים אחר ההשקעות המשתלמות ביותר וכדי שלא נלך שבי אחר הבטחות להשקעות עם הבטחות להתעשרות מהירה לצד אפס אחוזי סיכון, חשוב שילווה

עצמאי
פיננסים
האם עצמאים יכולים לפתוח קרן השתלמות

קרן השתלמות משמשת כסוג של קופת חיסכון עבוד שכירים בארץ. כל חודש סכום מהמשכורת החודשית מופרש לקרן על ידי המעסיק ואותו הסכום פטור ממס ונכנס במלואו לקרן ללא הורדות. לא