עתיד טבעי ובריא יותר: שימוש בקנאביס רפואי לטיפול בכאבים

האם ידעתם שבערך שליש מהישראלים המבוגרים סובלים מכאבים כרוניים? אמנם מדובר במספר עצום של אנשים, אבל ראוי להזכיר שמצבם אינו חסר סיכוי. אחרי הכול, ישנן דרכים רבות בהן ניתן לטפל בכאב כרוני בצורה יעילה מאוד, כמו שימוש בקנאביס רפואי.

למעשה, אנשים רבים תופסים שימוש בקנאביס רפואי כסוג הטיפול היעיל ביותר לכאב כרוני. זה לא צריך להפתיע, שכן מחקרים הראו שהסגולות של קנאביס רפואי הן לא תוצר של מזל. יתר על כן, קנאביס רפואי הרבה יותר בטוח מאשר סוגים אחרים של טיפול, כגון נטילת תרופות ממכרות ועשירות באופיואידים.

אם לוקחים את זה בחשבון, אולי כדאי שתחשבו על העתיד של קנאביס רפואי בטיפול בכאב. קריאת מאמר זה תעזור לכם לעשות את זה בדיוק.

 

קנאביס רפואי בעבר ובעתיד

קנאביס רפואי קיים כבר אלפי שנים. למעשה, רישומים כתובים מצביעים על כך שהסינים הקדמונים כבר השתמשו בו כתרופה טבעית. יתר על כן, הוא שימש על ידי תרבויות רבות לאורך ההיסטוריה כטיפול במצבים שונים, ובמיוחד לטיפול בכאבים. העתיד של קנאביס רפואי בטיפול בכאב נראה מזהיר בגלל מספר גורמים: קבלה גוברת של הציבור, לגליזציה בעוד מדינות, והתקדמות במחקר על יעילותו ואופן שימוש בטוח בקנאביס רפואי לטיפול בכאבים.

קנאביס רפואי

כיצד עובד קנאביס רפואי?

כפי שהוזכר קודם לכן, לקנאביס רפואי יש תרכובות פסיכואקטיביות ולא פסיכואקטיביות המכונות קנבינואידים. THC הוא הקנבינואיד המפורסם ביותר, מכיוון שהוא נותן תחושת אופוריה (או סטלה בסלנג) כאשר צורכים אותו. עם זאת, ישנם גם קנבינואידים אחרים, כמו CBD, אשר יעיל מאוד בטיפול בכאבים.

ראוי להזכיר כי קנבינואידים מקיימים אינטראקציה עם המערכת האנדוקנבינואידית (ECS). ה-ECS מורכבת מקולטנים לקנבינואידים הממוקמים במוח, באיברים וברקמות החיבור בגוף. ישנם שני סוגים של קולטנים אלה: CB1 ו-CB2. הראשון נמצא בעיקר במוח, והשני נמצא בעיקר במערכת החיסון.

הקולטנים הללו נקשרים לקנבינואידים מסוימים ומעוררים תגובות מסוימות. גירוי הקולטנים הללו הוכח כבעל השפעות מועילות על מצב הרוח, הזיכרון, תחושת הכאב, התנועה, התיאבון והשינה.

 

לכל הפרטים

ישנן מספר דרכים בהן ניתן לצרוך קנאביס רפואי לטיפול בכאבים. אלה כוללים עישון או אידוי של פרחי קנאביס, בליעת שמן קנאביס או נטילת כדורי קנאביס. עם זאת, יש אנשים שמגיעים לתוצאות טובות יותר מסוג אחד של צריכה מאשר סוג אחר, אז חשבו באיזה מסלול כדאי לקחת אם אתם חושבים לנסות קנאביס רפואי. מחקרים מצביעים על שמן קנאביס כדרך הנטילה  היעילה ביותר לצריכת קנאביס רפואי לטיפול בכאבים.

 

לסיכום

קנאביס רפואי הופך לחלופה פופולארית לטיפול בכאב. קנאביס יכול לשמש כחלופה לתרופות ללא מרשם ותרופות מרשם שהן יקרות, בעלות תופעות לוואי או מובילות להתמכרות. לכן יותר ויותר אנשים פונים לפתרון הטבעי והידידותי, באמצעות קנאביס רפואי לטיפול בכאבים.

קנאביס רפואי

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כתרים דנטליים
בריאות
6 טיפולי שיניים שכדאי להכיר

חיוך בריא ויפה הוא לא רק עניין של יופי חיצוני, אלא גם סימן לבריאות כללית טובה. טיפולי שיניים מקצועיים עשויים לשמור על שיניים חזקות ובריאות, למנוע בעיות רציניות יותר, ולהעניק

פעולה כירורגית
בריאות
מה העלות של ניתוח כירורגי פרטי?

ההתקדמות הטכנולוגית בעולם הרפואה ועתודת המתמחים המצוינים של מערכת הבריאות הישראלית, הם יתרונות מדהימים עבור מי שזקוק לניתוח. עם זאת, מערכת הבריאות הציבורית בישראל היא מערכת הסובלת ממצוקה של תקציבים

השתלת עדשה שיקום הראייה בעזרת רופא עיניים
בריאות
השתלת עדשה: שיקום הראייה בעזרת רופא עיניים

אנשים רבים ברחבי הארץ והעולם סובלים מבעיות ראייה שונות, ותחום רפואת העיניים המתפתח כל העת – מאפשר סיוע משמעותי במצבים רבים.אחד הפתרונות הפופולאריים לבעיות כמו קטרקט או ירידת ראייה, הוא

מרפאת השתלות שיער
בריאות
איך בוחרים מרפאה להשתלת שיער?

נשירת שיער היא תופעה היכולה להשפיע באופן משמעותי על הביטחון העצמי והרווחה הכללית של האדם. למרבה המזל, הליכי השתלת שיער צצו כפתרון אמין לשיקום צפיפות השיער ושיפור המראה. עם זאת,

האם סיגריה אלקטרונית נחשבת בריאה יותר
בריאות
האם סיגריה אלקטרונית נחשבת בריאה יותר?

עישון הוא הרגל מסוכן הגורם למגוון רחב של בעיות בריאות, כולל סרטן ריאות, מחלות לב ובעיות נשימה. בעוד הפסקת עישון היא הדרך הטובה ביותר להפחית את הסיכונים הללו, מעשנים רבים