כיצד לבחור משתלה? כללים

הדרך לגינה המושלמת עוברת דרך בחירת משתלה אשר תדע להתאים את כלל הצרכים הנדרשים עבור גינת החלומות. מהם הכללים החשובים ביותר? במאמר הבא.

 בחרו ע"פ המלצות

 אין חכם כבעל ניסיון, כמו כל בחירה משמעותית בחיים, לכן לפני שאתם פונים למשתלה חשוב מאוד לקבל המלצות מחברים, בעלי מקצוע וכן מעצבי גינות אשר יודעים לתת את ההמלצה הנכונה לגבי המשתלה בנוסף, באמצעות האינטרנט ניתן לאסוף מידע רב אודות משתלות קרובות באזור מגוריכם ולדעת לפי חוות דעתם של הגולשים לגבי חווית השירות שהם קיבלו, כמו גם לראות את התוצרים של המשתלה בפרויקטים אשר היא עשתה – לאו דווקא בבתים פרטיים אלא גם בגינות ציבורית ומוסדות.

סדר וארגון 

 במשתלות רבות קיימת הפרדה בין הצמחים השונים, צמחי בית, עצי פרי, עצי נוי, צמחי תבלין ועוד. לכן, בהגעה למשתלה חשוב מאוד לבדוק האם לכל סוג של פרח/צמח מוצמד שילוט ברור עם נתונים ייחודים של הצמח, וכן לבדוק את האסתטיקה של המקום – האם הצמחים/פרחים נמצאים בתוך מכלי גידול נקיים? האם המעברים נוחים? האם ניתן לדעת בבירור מהו כל סוג של כל פריט? בתחום הגינון סדר וארגון הם פרמטרים חשובים ביותר, ולכן רק משתלה איכותית מסודרת בצורה טובה וברורה עבור קהל הלקוחות שמגיע להתרשם.

איכות הצמחים

לא צריך להיות בעלי ידע רב כדי לדעת האם מדובר בפרחים/צמחים טריים אשר מטופלים היטב, ולכן חשוב מאוד בהגעה למשתלה לבדוק סימנים המעידים על טיפול נאות של המשתלה. פיזור לא אחיד של השורשים, ריח רע או בליטות מוזרות לאורך השורשים, מעידים על איכות ירודה של הצמח ולכן משתלה איכותית היא משתלה שבה הצמחים/פרחים מבריקים, יפים ובריאים. בנוסף, במדינת ישראל קיימים מגוון גדול ועשיר של צמחים ופרחים וכן מתבצע ייבוא ממדינות שכנות של פרחים וצמחים אשר מיובאים, כך שרצוי מאוד שהמשתלה אליה אנו הולכים תהיה מגוונת עד כמה שאפשר כך שאפשרויות הבחירה הנתונות יהיו בשפע.

משתלה

צוות מקצועי

תחום הגינון הוא תחום מורכב מאוד, זאת לאור המבחר העצום הקיים כיום בשוק כמו גם העובדה כי מדובר ברכישה בעלת משמעות רבה. לכן, חשוב שצוות המשתלה יהיה מקצועי ויידע להמליץ לכם על הפרחים/צמחים הטובים ביותר שיכולים להתאים לגינה שלכם, כמו גם לתת לכם פתרונות מתקדמים בנושא גינון כמו השקייה, תחזוקה וכו'.

כאמור, בחירת משתלה היא בחירה לא פשוטה אך ניתן לבחור במשתלה בכפר סבא אשר נקראת דרך ארץ ונחשבת למשתלה המובילה בישראל, זאת לאור הצוות המקצועי והאדיב כמו גם העובדה כי במשתלה ניתן לקבל מגוון עצום של אפשרויות גינון מתקדמים וחדשניים אשר בעזרתם תוכלו לעצב את גינת החלומות שלכם אשר תהיה מותאמת בדיוק לטעמכם האישי, זאת תוך ליווי מקצועי ואדיב לכל אורך הדרך.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איחוד האמירויות ראשית
עוד באתר
9 המקומות היפים ביותר באיחוד האמירויות

הסכם השלום הנחתם בין ישראל לאיחוד האמירויות, הפך את איחוד האמירויות ליעד מבוקש. איחוד האמירויות מורכב מ – 7 אמירויות, ביניהן דובאי ואבו דאבי, שהפכו פופולריות ביותר בקרב מבקרים. איחוד

כסף מזומן
עוד באתר
כפל ביטוחי – למה כדאי להמנע?

כיצד הייתם מגיבים, אם הייתם שומעים שבשנה האחרונה, שילמתם על שירותי האינטרנט שלכם למספר חברות שונות? וגם על שירותי הטלוויזיה. יודעים מה? אתם גם תשלמו פעמיים על כל חולצה או

עיצוב מיוחד של גינה
גינון
כל מה שצריך לדעת על גינה מלאכותית

הכנו עבורכם את המדריך המלא על גינות מלאכותיות – מה צריך לדעת על צמחים מלאכותיים? גינון מלאכותי הוא אומנות של ממש, ולכן יהיה כדאי גם להסתייע בייעוץ מקדים. אז במה

גינה מלאכותית
גינון
כיצד לתכנן ולהקים גינה מלאכותית

גינות הן חלק בלתי נפרד מכל בית פרטי וחלק שאותו יותר ויותר בעלי דירות בעלי מרפסת מאמצים. בדרך אל יצירה של הגינה החלומית צריכים להבין כמה דברים די חשובים, ורק