מה הקשר בין הר הכסף ובין החסכונות האבודים של ההורים?

אם ההורים שלכם הלכו לעולמם לא מזמן אתם בוודאי עסוקים בניהול הירושה שהם השאירו לכם. אומנם הפרידה מההורים עצובה וקשה לכולם, אך מצד שני, יש משהו מנחם לפחות בעובדה שההורים לרוב משאירים לנו נכסים, כספים ועוד הפתעות כלכליות. במידה וכבר בדקתם את הצוואה שהם השאירו ואתם כבר מחלקים ביניכם את הרכוש, כדאי שתעצרו רגע ותבדקו: האם לא היו להורים שלכם כל מיני חסכונות שלא לגמרי ידעתם עליהם? האמת היא שלא אחת קורה שאדם פתוח חיסכון קטן שאליו הוא מפריש כספים בכל חודש לאורך שנים וכאשר הוא הולך לעולמו – אותו חיסכון עובר ליורשיו. עם זאת, האם באמת נדמה לכם שכל חברה שדרכה ההורים שלכם עשו חיסכון לפני עשרות שנים באמת תחפש אתכם כדי לתת לכם את הכסף שהוריכם חסכו? ברוב המקרים התשובה היא לא. לכן חשוב לעשות את הבירור הזה בעצמכם, כי אין לדעת מה תגלו.

ההורים שלכם

איך מבררים אם להורים היו חסכונות שונים?

 

חשבתם לרגע שעליכם להתחיל לפנות צורה עצמאית לכל חברות הביטוח והגופים האחרים שדרכם אולי ההורים שלכם עשו חסכונות? אם כך, כדאי שתדעו שאפשר לעשות את זה בימינו בצורה הרבה יותר יעילה. במקום שתצטרכו לפנות אחד אחרי השני לכל הגופים שיכולים להיות רלוונטיים לצורך איתור הכספים, ניתן יהיה לפנות אל הר הכסף. הר הכסף זו אותה יוזמה ממשלתית שזו בדיוק המטרה שלה: לעזור לאזרחים לאתר כספים אבודים. לכן, בין אם מדובר על הכסף שלכם ובין אם מדובר על חסכונות שאולי ההורים שלכם עשו בזמנו, בעזרת הר הכסף ניתן יהיה לעשות את החיפוש בצורה מאוד יעילה. אתם רק צריכים להשאיר את שמם של ההורים שנפטרו עם עוד כמה פרטים והמערכת כבר תעשה את החיפוש עבורכם. בהחלט יכול להיות שיתברר שלהורים שלכם לא היה שום חיסכון שמחכה לכם, אך יכול להיות גם שיתברר ההפך הגמור! הרבה אנשים כבר קיבלו לא מעט כספים אבודים מהחסכונות שההורים שלהם השאירו בעזיבתם את העולם ולכן, אם הכסף הזה הוא שלכם, למה שתוותרו עליו?

 

מערכת יעילה שעובדת בשבילכם

 

אם חשבתם לרגע שייקח לכם הרבה מאוד זמן לבצע את הבירורים שצריך אודות הכספים שאולי מחכים לכם ואם חשבתם שלא תקבלו מהר את הסכומים השונים – דעו שאתם טועים. הר הכסף זו מערכת מאוד יעילה שיש לה גישה לכל חברות הביטוח ולעוד גורמים שדרכם לרוב אנשים עושים חסכונות. לכן, בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת הזאת, ניתן יהיה לבצע עבורכם את כל החיפושים שצריך אודות הכספים האבודים שאולי מחכים לכם. בסופו של דבר, כאשר החיסכון של ההורים שנפטרו יעבור לחשבון הבנק שלכם, תוכלו להחליט מה אתם רוצים לעשות בו. האם אתם רוצים להמשיך ולחסוך את הכסף אך פשוט תרצו לעשות זאת במסגרת אחרת? או שאולי אתם מעדיפים לנצל את הכסף לכל דבר אחר? זה לא משנה מה תבחרו לעשות בכסף הזה, כי מה שחשוב הוא לאתר אותו ולגרום לכך שהוא יעבור לחשבון הבנק שלכם כמה שיותר מהר. לכן אין סיבה לדחות את הדברים ושווה לפנות אל הר הכסף עוד היום.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ייעוץ השקעות
פיננסים
ייעוץ השקעות ע"י רואה חשבון

משקיעים מתחילים או ותיקים, עסקיים או פרטיים, כולנו מחפשים אחר ההשקעות המשתלמות ביותר וכדי שלא נלך שבי אחר הבטחות להשקעות עם הבטחות להתעשרות מהירה לצד אפס אחוזי סיכון, חשוב שילווה

עצמאי
פיננסים
האם עצמאים יכולים לפתוח קרן השתלמות

קרן השתלמות משמשת כסוג של קופת חיסכון עבוד שכירים בארץ. כל חודש סכום מהמשכורת החודשית מופרש לקרן על ידי המעסיק ואותו הסכום פטור ממס ונכנס במלואו לקרן ללא הורדות. לא