איסוזו די מקס – הטנדר האולטימטיבי שכבש את ישראל

כבר 14 שנים שהאיסוזו די מקס מובילה את הקטגוריה של הטנדר בישראל. הדגם החדש והמשופר אשר נכנס לאחרונה לשימוש הופך את הרכב הזה לאחד הרכבים המתקדמים ביותר בעולם, ולא נראה שהוא עומד לרדת מהמקום הראשון בקטגוריה שלו.

איסוזו די מקס  – השולט הבלתי מעורער בקטגוריה של הטנדרים בישראל

מאז נכנס לשימוש בישראל כבש האיסוזו דימקס את שוק רכבי הטנדרים בעולם, וגם בישראל, כאשר ע"פ ההערכות של מומחים בתחום הוא שולט על כמחצית מסך המכירות. הדי מקס בגרסתו החדשה מגיע עם מתיחת פנים חדשנית ומודרנית של של מעטפת הרכב והחלקים הפנימים, אבל החידוש הגדול ביותר מצוי בתא מנוע טורבו-דיזל אשר הוגדל לנפח 1.9 ליטר חסכוני, המצליח לשמור על הספק מדהים של 163 כוח סוס. לעזרת המנוע המוקטן נזעקת תיבה בעלת שישה הילוכים, חידוש בסגמנט המסתפק בדרך כלל בחמישה הילוכים. בנוסף, תא הנוסעים של די מקס עבר השבחות ברמת העיצוב והגימור הכולל בין השאר חומרי לוח המחוונים מהטובים והעמידים ביותר בשוק כמו גם מושבי עור בעלי רמת גימור גבוהה מאוד ועם מערכת כוונן ישיבה להתאמה של נוחות מרבית עבור הנהג. , בנוסף, הותקן ברכב מסך מגע מקורי בגודל 8 אינצ', נוח ונעים להפעלה אשר בו הותקנו מערכות מולטימדיה מתקדמות עם אפליקציות חיוניות לכל נהג. כל זאת כאמור הופך את דגם האיסוזו דימקס החדש למתקדם ביותר בקטגוריה שלו, ואין ספק כי גם הוא יהפוך לאחד מהדגמים הפופולריים והאהובים ביותר בישראל.

דימקס – רכב השטח הטוב ביותר בקטגוריה

עבור רבים מהנהגים, קניית רכב חדש היא אחת ההחלטות הקשות ביותר שיש לבצע, בעיקר כאשר הנהג מחפש טנדר אשר ידע "לתת עבודה" ולספק מכלול של פרמטרים קריטיים אשר יתרמו לאיכות הנסיעה בתנאי עבודה ושטח. על כן, יש צורך בשימוש ברכב חזק וחסכוני אשר יידע לתת את המענה הנדרש, וכפי שאמרנו הדימקס נחשב כיום לרכב הטוב ביותר בקטגוריה. יכולת השטח שלו מעניקה חוויית נהיגה יוצאת מן הכלל, זאת לאור העובדה כי הוא מציע תא נוסעים גדול ונעים, יכולת שטח מצוינת ואבזור בטיחות מהגבוהים בעולם עם שש כריות אוויר ומערכות בטיחות חדשניות. בנוסף, האיסוזו דימקס החדשה מאובזרת במנוע טורבו חזק ביותר, אשר מאפשר נסיעה בתנאי שטח מה שלמעשה גורם לכך שהטנדר הזה יכול לעבור בקלות ובאלגנטיות את כל מכשולי הדרך, בצורה נעימה ושקטה. קניית רכב מהסוג הזה היא בגדר חלום עבור נהגים רבים, והחלום יכול להתגשם בעזרת חברת ניו קאר ליס אשר מאפשרת לרכוש רכב חדש, ליהנות מחוויית נסיעה ולחסוך עשרות אלפי שקלים, זאת בזכות אפשרות להתאמה אישית של החזרי מימון נוחים וכל זאת על ליווי אישי לכל אורך הדרך.

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רכב לאחר תאונה
רכב
מתי כדאי לשלוח את הרכב לפירוק?

שליחה של הרכב לפירוק היא צעד שלא תמיד נעים לנו לבצע. הרכב שהיה איתנו שנים רבות הולך לרדת מהכביש, ואנחנו מנסים לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי להשאיר אותו בתנועה.

מנוע רכב
רכב
במה עוזר הדלקן?

אם הגעתם לכאן, יכול להיות שאתם מתלבטים אם להעניק לעובדים שלכם את האפשרות לתדלק את רכבי החברה באמצעות דלקן או שאולי אתם העובדים שמתלבטים אם לקבל את ההצעה המפתה –